RavenE Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) 19 frågor tog det innan han listade ut, men det funkade ju i alla fall! Edit: Character already played 55 times. Redigerad 18 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Nu har även jag prövat, ganska beroendeframkallande. Han gissade rätt på alla tre personer jag försökt hittills, Grace Slick, Miles Davis och Neil Young. Ungefär 15-20 frågor på varje. Edit: Måste han jämt fråga så tidigt om personen kommer från Brasilien? Edit 2: Lauren Bacall klarade han inte av! Mohaha. Redigerad 18 december, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Siana har jag fått fram, Vice däremot är uppenbarligen omöjligt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jag tänkte på Vice men han trodde på Siana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Oh, nu funkar det. http://pici.se/pictures/SINVebmPU.jpg Pettson klarade han inte. Han gissade på Indiana Jones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Pettson klarade han inte. Han gissade på Indiana Jones. Skillnaden är hårfin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Alla svar "Probably" Alla svar "not sure" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Hahaha, fick mig att skratta Hur många frågor då? Om jag svarar optimalt så kan jag få fram mig själv på ~15 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Just ja, vart lägger man till sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Du svarar på tillräckligt många frågor, så att han gissar. Då kan du välja att skriva in namnet på personen - samt lägga till bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Alla svar "Probably" Alla svar "not sure" Hahaha den var rolig. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Han visst inte vem Bob Marley var.. Jorå, men han har lite svårt att skilja på Marley bröderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Hur fan funkar det där överhuvudtaget? Först tänkte ja på Arnold Schwarzenegger sen mitt EX och sen Niko Bellic :S Gissade på min döda farmor men så trodde han det var min syster. Nej det gjorde han inte. Såvida ingen har lagt in henne, så är det omöjligt. Och jag känner att chansen inte är direkt stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Nej det gjorde han inte. Såvida ingen har lagt in henne, så är det omöjligt. Och jag känner att chansen inte är direkt stor. Han kan väl fortfarande fråga "Är det din syster?" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Han kan väl fortfarande fråga "Är det din syster?" ?? Japp. Däremot tvivlar jag på att han kan fråga "Är det din döda farmor?". Det är lite trixigt att över huvud taget tänka på sin släkt eftersom alla har helt olika relationer till dem. Halva min släkt har jag nästan aldrig träffat, till exempel, det är lite annorlunda mot klassiska Svensson som åker och besöker farmor och farfar och äter kakor varje söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Japp. Däremot tvivlar jag på att han kan fråga "Är det din döda farmor?". Det är lite trixigt att över huvud taget tänka på sin släkt eftersom alla har helt olika relationer till dem. Halva min släkt har jag nästan aldrig träffat, till exempel, det är lite annorlunda mot klassiska Svensson som åker och besöker farmor och farfar och äter kakor varje söndag. Alltså jag tänkte bara på "farmor" men han trodde det var min syster. Men du har en poäng där visst han kan ju inte fråga "Är det din döda farmor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Alltså jag tänkte bara på "farmor" men han trodde det var min syster. Men du har en poäng där visst han kan ju inte fråga "Är det din döda farmor" Mjah. Som sagt, allas relationer till sin släkt är så annorlunda så de kan vara svåra att pricka. P.S, försök att tänka på mig en gång, jag ska finnas inlagd där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Japp. Däremot tvivlar jag på att han kan fråga "Är det din döda farmor?". Det är lite trixigt att över huvud taget tänka på sin släkt eftersom alla har helt olika relationer till dem. Halva min släkt har jag nästan aldrig träffat, till exempel, det är lite annorlunda mot klassiska Svensson som åker och besöker farmor och farfar och äter kakor varje söndag. Fast nu sa ju Mordos att han inte kunde gissa på systern. eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 (redigerad) Mjah. Som sagt, allas relationer till sin släkt är så annorlunda så de kan vara svåra att pricka. P.S, försök att tänka på mig en gång, jag ska finnas inlagd där. Haha testade att tänka på dig men fick inte fram dig . EDIT: Tänkte på Stellhell men fick fram skogsturken Redigerad 27 juni, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 EDIT: Tänkte på Stellhell men fick fram skogsturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts