Umberto Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag fick byta till IE. No luck. Testade t.o.m. med Chrome men samma sak där. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Till de som får problem: Jag får meddelanden ibland om att servern är överbelastad, det är troligen det som är anledningen till era fel också. Vänta en liten stund och pröva igen, anden är populär. Jag lät en kompis tänka på en person och han sa det aldrig till mig. 18 frågor eller något så prickade anden Rodney Mullen, helt otroligt! Man märker hur imponerande det är när man inte vet vem personen är... Det hade liksom inte ens fastslagits vilken sport det rörde sig om, mer än att man gled på en bräda. Edit: No way, han prickade C-18 från Dragonball på kanske 15 frågor... Redigerad 17 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 jävlar vad sjukt, försökte få fram Heaton, fick "Grubby (warcraft 3 player)" så ganska nära ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 jävlar vad sjukt, försökte få fram Heaton, fick "Grubby (warcraft 3 player)" så ganska nära ändå Be honom hitta Spaw.... oh wait Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Hehe, den gissade rätt på Cell från Dragonball och Mew från Pokemon. Hehe, nu klarade han Ratchet, utan att ställa några speciellt avslöjande frågor. Redigerad 17 december, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Han tog Steve Irwing så fort att jag tappade hakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 jävlar vad sjukt, försökte få fram Heaton, fick "Grubby (warcraft 3 player)" så ganska nära ändå Haha jag fick fram HeatoN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Alltså wow, jag testade också med HeatoN. Det kom knappt någon fråga som ens berörde datorer eller någonting med gaming och trodde solklart att han skulle gissa på någon finsk tv-snubbe eller någon annan helt okänd, men så knäpper han den, sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Tänkte på GASPARD AUGE i Justice. Han frågade på fråga 16 om han var från Frankrike = Ja Fråga 17 frågade han om han brukade bära en mask = Daft Punk (nej på frågan alltså) Efter den frågan så chansade han på Justice.. Så, jag ger fan han rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Rätt: Roger Waters Frank Zappa Julia Louis Dreyfus Joseph Stalin Hugh Laurie Harry Potter Mr. Bean Richard Dawkins Steve Vai Fel: Topher Grace David Armstrong (Operation Flashpoint) Kent Hovind Vinnie Colaiuta Phil Collins Rätt bra! Redigerad 17 december, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Nu totalägde jag honom. Han var inte ens nära att gissa rätt på Gunnar Nordahl. Haha, märkte nyss att jag tydligen var den första som har tänkt på Gunnar Nordahl. Det är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Han tog inte Adebayor, han trodde det var Walcott istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Haha, han klarade Tony från Frosties-reklamerna. Tog honom ett litet tag, men sedan tror jag att jag svarade lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Undrar om han klarar gtasajtare...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Han listade ut Bob Dylan, Bruce Springsteen, Freddy Mercury, Göran Persson, Alan Shearer. Men failade på Britney Spears. Han frågade frågor om alkoholism och mentala problem när jag tänkte på Alan Shearer. Antar att han ville få det till Gazza. Redigerad 17 december, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag vet hur man lurar anden! Du tänker på en kändis när du svarar på frågorna, fast egentligen tänkte du på en annan från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag vet hur man lurar anden! Du tänker på en kändis när du svarar på frågorna, fast egentligen tänkte du på en annan från början. Men då tänker du inte på honom när du svarar på frågorna?! Du skall ju tänka på en person när du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Men då tänker du inte på honom när du svarar på frågorna?! Du skall ju tänka på en person när du svarar. jaja, men man tänkter på personen innan och efter istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Nu har jag lagt in Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Nu har jag lagt in Vice. Vatusan jag försökte precis med samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts