_ThuuG Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 0-1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Mer än fem timmar. Från att jag åker till skolan vid nio, tills att jag lägger mig vid elva-tolv på kvällen är det musik på hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 1-2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Mer än 5 timmar. Du borde nog kört andra alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 0-10 vad ska jag rösta? beror på från dag till dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 0-10 vad ska jag rösta? beror på från dag till dag Well, lyssnar du 0 timmar första och 10 andra så ska du ju rösta 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Det varierar. Lyssnar ofta inte på musik när jag bara sitter framför datorn hemma men på väg till jobbet och på jobbet blir väl 9 timmar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jag lyssnar runt 45 minuter - en timme per dag, och det göra jag när jag ska gå och lägga mig. Väljer album; Master of Puppets och somnar skönt med hög volym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 1 timme in till stan. 1 timme hem från stan. Sen blir det lite hemma också. Vote: 2-3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Mja blir väl inte mycket om vi utesluter vad andra spelar. Om vi includerar det andra spelar så blir det väl 1-2h per dag eller mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Ingen aning, lyssnar ganska mycket i skolan och lyssnar mycket hemma. Så det blir nog några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 5> så gott som alltid. Funderar på att skaffa en iPillow så att jag kan öka det till 24/7. Har försökt med både hörlurar och högtalare, men det har bara varit obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Mer än fem timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 0-1 timma Kan inte hitta några bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts