Fiskaren Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Ha inget kan väcka mig när jag sover inte ens en jordbävning fast lite synd faktiskt att man inte vaknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Vaknade upp av att mitt databord och fönster skadade. Trodde först det var jävla mobilen som hade fått fnatt men insåg snabbt att det var en jordbävning. Tänkte faktiskt för någon sekund att det var ett vulkanutbrott haha, hade varit fett Ja, kanske. Tills magman rinner in i ditt rum. Var i Tokyo förra julen, och där kände jag av ett skalv när jag satt på hotellrummet. Gardinerna började svaja och jag kände mig snurrig. Vardagsmat för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Det var ju konstigt att den dagen kom jag 40 min försent till skolan. Sömngivande skalv? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts