Crusader Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 En riktigt skakande upplevelse. Första gången jag känt av en Jordbävning. (Jag sov mig genom alla 1:orna) 4,7 på Richterskalan. Om ni inte tror mig så kan ni kolla här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hörde detta på radion på väg till skolan, blev väldigt förvånad. En jordbävning har alltid känts så... avlägsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Vaknade och trodde det var massa lasbilar och somnade igen Önskar att jag hade varit vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Heh, läste någon på IRC som undrade om det pågick en invasion från Mars eller om det var jordbävning... Trodde han skojade först men sedan hörde jag det på radion. Ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Trodde jag hade drömt det, men då vaknade jag verkligen av en jordbävning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 [youtube-old]sLEWx_UJsCA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Haha ja jag vaknade av det. Trodde det var Victoria som skakade sängen för att få mig att vakna. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hur känns en jordbävning egentligen? Är det en högfrekvent vibration eller mer stötar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hur känns en jordbävning egentligen? Är det en högfrekvent vibration eller mer stötar? Vad jag uppfattade den korta tiden jag var vaken så.. hmm.. skakade det helt enkelt Grip tag i bordet och skaka det Nån annan som var vaken när det hände kanske kan förklara det bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Tja, det skakar. Typ som om någon skakar sängen man ligger i (vilket är vad jag, och flera andra, trodde först) och sedan märker man att allt skakar. Rätt obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jag greps inte alls av panik, utan sprang och ställde mig i dörröpningen, precis som jag sett på filmer. Men jag tycker ändå att det var en skakande upplevelse. Fattar ni? skakande, det skakade hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Vafan, vill också ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Vafan, vill också ju Second that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Varför kände inte jag något? Är det för jag bor i Göteborgs-trakten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hur känns en jordbävning egentligen? Är det en högfrekvent vibration eller mer stötar? Jag låg och sov när det satte igång, pågick under ungefär fem, sex sekunder. Jag han aldrig upp ur sängen men från vad gipsväggarna berättade så är det som om du skulle stå på något vibrerande underlag á lustiga huset som flyttar fram och tillbaka med några centimeters mellanrum. Trodde seriöst att ryssen var på intåg när det började mullra... ett dovt, metalliskt muller kunde jag höra tydligt (om det nu inte var gipsväggarna som dallrade) och allting skakade (fick en högtalare på mig). Läskigt, men också otroligt häftigt och intressant. Önskar nästan att det skulle ske ett likadant, lite längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Vaknade upp av att mitt databord och fönster skadade. Trodde först det var jävla mobilen som hade fått fnatt men insåg snabbt att det var en jordbävning. Tänkte faktiskt för någon sekund att det var ett vulkanutbrott haha, hade varit fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hur dags var det, egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hur dags var det, egentligen? 06:20 (06:23 imo). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Shit, Jordbävning i svearike. På morgonen också.. Stackare Jäklaq skåningar som ska hålla på så på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Det var "Gräv bort Skåne" som testade sina nya idéer; Spräng bort Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts