Boomer Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Lägg upp en bild på eran julgran och dela med er av julkänslan till alla GTASajtare! Här är min plastgran. http://img153.imageshack.us/img153/5326/kikzuk8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Lägg upp en bild på eran julgran och dela med er av julkänslan till alla GTASajtare! Här är min plastgran. Trevlig tråd! Kommer nog upp en bild på min (plast)gran imorgon också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Har ingen, har inte haft någon på 5+ år. Vi firar inte jul. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Vad säger ni; favorit i repris? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=22909 Inte årets "gran", bör tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Från mig kommer ni inte se någon bild förrän den 23:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Från mig kommer ni inte se någon bild förrän den 23:e. What he said, allt juligt kommer upp den 23:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 QFT! Sluta sätta upp era granar så tidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Kom att tänka på att vi ska nog inte ha någon gran i år eftersom vi inte kommer vara hemma över julhelgen. Hos pappa kanske dom sätter upp någon den 23, återkommer med bild i så fall. Redigerad 15 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Då vi har köpt världens minsta riktiga gran så kommer inte bilder upp före den 20e eller nåt i den stilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Min plastgran kommer upp i år med. Ska bara orka städa först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jag har glömt när vi brukar skaffa granen men förmodligen ett par dagar innan julafton. En riktig såklart, tradition att syster och hennes pojkvän hugger en gran och kör hem. Så bild kommer väl runt 23:e för mig med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Meh. Vad otroligt sent ni sätter upp era granar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Meh. Vad otroligt sent ni sätter upp era granar. Har du "The real deal" så kommer den vara torr som sand den 24:e och tappat sin lyster. Du kommer även få slänga ut den mycket tidigare, typ innan nyår. Men om man har plastgran så kan jag förstå. T: Från mig får ni ingen bild förrens 23:e då det är tradition att jag och min yngsta storasyster ska klä granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) 22:e December : Pappa kommer hem med granen på kvällen. 23:e December : Granen klädes upp och blir fin med julmusik i bakgrunden, nötter och skumma tomtar. Även julklapparna tar plats under granen denna dag. Så har det alltid varit... Redigerad 19 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 22:e December : Pappa kommer hem med granen på kvällen. 23:e December : Granen klädes upp och blir fin med julmusik i bakgrunden, nötter och skumma tomtar. Även julklapparna tar plats under granen denna dag. Så har det alltid varit... Vad heter dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Har ingen julgran än, inga pengar. Har varit ett tufft ekonomiskt år i år. =( Har EXAKT på mitt konto nu, -512:- Har bara varmkorv i kylen så det blir korv fredag lördag och söndag. Men på tisdag skall vi köpa en gran. Vi kan få några gratis om vi tar oss till växsjö men det pallar jag inte. det är för långt. Redigerad 19 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Vad heter dom? Fred och Peter Men på tisdag skall vi köpa en gran. Vi kan få några gratis om vi tar oss till växsjö men det pallar jag inte. det är för långt. Det är nog billigare att köpa en gran än att ta sig Lund - Växjö och sedan tillbaka? Redigerad 19 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 T: Från mig får ni ingen bild förrens 23:e då det är tradition att jag och min yngsta storasyster ska klä granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Vi har ingen julgran och vi hade egentligen inte planerat att ha nån iår heller. Men eftersom vi kommer få besök av min broder och hans son så ska vi slänga upp en för min brorsons skull, bilder kommer när den är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Har ingen julgran än, inga pengar. Har varit ett tufft ekonomiskt år i år. =( Har EXAKT på mitt konto nu, -512:- Har bara varmkorv i kylen så det blir korv fredag lördag och söndag. Men på tisdag skall vi köpa en gran. Vi kan få några gratis om vi tar oss till växsjö men det pallar jag inte. det är för långt. Heh, taskigt läge men jag måste säga att jag bröt ut i ett flin när jag läste fjärde raden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts