ZcruweN Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 En sak till som jag har börjat tänkt på. Om vi säger att jag drar iväg och köper t.ex..... Fallout 3, jag sitter och spelar det ett bra jävla tag men senare så går min skiva sönder (knäcks eller spricker i dvd-läsaren) och jag tyckte verkligen om spelet, borde inte jag då egentligen få ladda ner det för att få fortsätta spela det istället för att bli tvungen att köpa ett helt nytt (nu antar vi att jag har blivit tvungen att formaterat datorn så att installationen har försvunnit)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 En sak till som jag har börjat tänkt på. Om vi säger att jag drar iväg och köper t.ex..... Fallout 3, jag sitter och spelar det ett bra jävla tag men senare så går min skiva sönder (knäcks eller spricker i dvd-läsaren) och jag tyckte verkligen om spelet, borde inte jag då egentligen få ladda ner det för att få fortsätta spela det istället för att bli tvungen att köpa ett helt nytt (nu antar vi att jag har blivit tvungen att formaterat datorn så att installationen har försvunnit)? Du "måste" köpa nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Tyvärr inte - min källa får då vara min gamla Multimedialärare på gymnasiet Sergiusz Lach som nämnde det under en föreläsning, kan nog luska fram en emailadress om du är intresserad. Nej, det är lugnt. Sergiusz Lach låter lite otäckt, jag gör nog lite research på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 En sak till som jag har börjat tänkt på. Om vi säger att jag drar iväg och köper t.ex..... Fallout 3, jag sitter och spelar det ett bra jävla tag men senare så går min skiva sönder (knäcks eller spricker i dvd-läsaren) och jag tyckte verkligen om spelet, borde inte jag då egentligen få ladda ner det för att få fortsätta spela det istället för att bli tvungen att köpa ett helt nytt (nu antar vi att jag har blivit tvungen att formaterat datorn så att installationen har försvunnit)? Du "måste" köpa nytt no-cd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Får och får - egentligen är ju musiken upphovsrättsskyddad så att den inte får användas i filmer, men det finns ingen chans att Warner Bros skulle jaga varje knodd som har 'Numb' i sin CS-film. Jo, faktiskt. Den nya musikigenkänningsmanicken de har i youtubehögkvarteret verkar vara helt sjukt effektiv. Vet massor youtubefilmer som på senare tid blivit borttagna, antingen hela videorna eller bara ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 no-cd? Ja, för det räcker ju med en no-cd (är de ens lagliga om man som t.ex. gamecopyworld säger att man bara använder dem om spelen är köpta?) när hela installationen är borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Ja, för det räcker ju med en no-cd (är de ens lagliga om man som t.ex. gamecopyworld säger att man bara använder dem om spelen är köpta?) när hela installationen är borta.. Jaaahhaaaaaa, Trodde spelet var kvar men ingen skiva för att starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Jo, faktiskt. Den nya musikigenkänningsmanicken de har i youtubehögkvarteret verkar vara helt sjukt effektiv. Vet massor youtubefilmer som på senare tid blivit borttagna, antingen hela videorna eller bara ljudet. Sant, de flesta utav mina videos har blivit raidade av youtube, har fått tagit bort nästan alla videos då de oftast inte ens går att ersätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts