GTA4_FREAK Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Någon som vet om det kommer några handling.dat editorer snart? Provade just en San Andreas editor, men där är mass å blaha blaha i fel ordning. Jag kör med http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380102 "The Easy Way". Funkar utmärkt, inga loaders eller något annat idiotiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Hej next-gen GTA3 freak, det var på tiden att du postade. Det var allt jag hade att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Vad framför du med ditt inlägg i denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Vad framför du med ditt inlägg i denna tråd? Erhm... Han visar ett sätt som man kan ändra handlings filen och sedan frågar han om det finns ett bättre sätt såsom ett program eller något annat? Var det så svårt att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Erhm... Han visar ett sätt som man kan ändra handlings filen och sedan frågar han om det finns ett bättre sätt såsom ett program eller något annat? Var det så svårt att förstå? Jag förstod ganska bra vad trådskaparen skrev. Nu var mitt inlägg syftat till Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Jag förstod ganska bra vad trådskaparen skrev. Nu var mitt inlägg syftat till Marquis Vad framför du med dina inlägg? Lika mycket som Marquis och det som jag postar nu. ololol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Vad framför ni alla med dessa post i denna tråd? @Topic Redan nu så kan man ju modda och dessutom I MULTIPLAYER Men som du säger så längtar man till et enkel hendling editor, Skulle vara kul med en ultimate editor till IV fast mindra fuckad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Tikki.. var ett barn så länge du kan och sluta spela vuxen. You won't be able to escape life alive anyway. .. Låt oss säga att man drar upp en bils hastighet rätt rejält, kommer man ens in på multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Tikki.. var ett barn så länge du kan och sluta spela vuxen. You won't be able to escape life alive anyway. .. Låt oss säga att man drar upp en bils hastighet rätt rejält, kommer man ens in på multiplayer? Jodå, fråga bara alle Han vet även hur man skaffar rocket pistolen... Fan hur många gånger dog inte vi pga din modding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jodå, fråga bara alle Han vet även hur man skaffar rocket pistolen... Fan hur många gånger dog inte vi pga din modding? Hur många ggr dog DU menar du väl? Hur man ökar: Totala hastigheten: Under TI, normal brukar ju vara 100-150 (km/h). Min var ställd på 9999.9 Accerelationen: Under TF, ju högre ju bättre accerelation. Grepp på väg: WC- (den första), ju högre ju bättre grepp. ; name mass drag boy centreofmass transmission brakes steer wheel-traction suspension damage seat val mflags hflags anim ; A B C D E F G Tt Tg Tf Ti Tv Tb Tbb Thb Ts Wc+ Wc- Wc- Ws+ Wbias Sf Scd Srd Su Sl Sr Sb Dc Dw Dd De Ms Mv Mmf Mhf Ma CONTENDER 2500.0 7.0 85 0.0 0.0 -0.07 0.0 5 [b]0.18[/b] 1.0 [b]135.0[/b] 0.2 0.60 0.7 35.0 1.15 [b]0.90[/b] 18.0 0.15 0.47 1.5 0.9 0.9 0.15 -0.20 0.0 0.5 1.0 1.0 0.8 1.5 0.0 25000 440000 0 0[/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts