Siana Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Det har varit uppe ett par trådar om folk som bjuder på gratis ventriloserver och jag vill även minnas att gtasajtare har gjort det. Är det någon som har en ventriloserver för 2.1 som inte används så mycket? Skulle vara hemskt trevligt om det fanns någon som bjöd på det, vad jag behöver är en egen kanal där jag kan bli admin så jag kan skapa tre rum eller så. Average personer som kommer sitta inne är ~10 men som max kan det bli ~25. Det är att föredra om det är en vent som inte används av jättemånga andra. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Ehm... hej. Jag lånar din tråd. Jag behöver ett rum i någon server i två veckor eller så. Tossie, som brukar stå för ventriloserver när vi spelar CS är borta i Washington och blir känd eller någonting, så vi behöver någonstans att sitta under tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Det är därför det inte går att komma in på hans vent, satan! Men.. om han är i Washington, varför ville han starta en IRC med mig på MSN för idag för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Så svårt är det ju inte att sätta upp en egen vent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Så svårt är det ju inte att sätta upp en egen vent? Gäller ju att ha en stabil server också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts