KennethL Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Här är nya drivare för oss som har nvidia, finns även för er med ATi men jag kommer inte ihåg länken dit. HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Gäller detta för alla kort? Nvidia har inte uppdaterat sin hemsida med den nya drivaren verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 14 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Om jag uppfattade det rätt så är det för samtliga kort. Drivarna gör dock ingen större skillnad vad jag har märkt, det är fortfarande buggigt. Men det kan ju göra skillnad för någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Om jag uppfattade det rätt så är det för samtliga kort. Drivarna gör dock ingen större skillnad vad jag har märkt, det är fortfarande buggigt. Men det kan ju göra skillnad för någon. Buggit som i textur fel? Drivrutinerna skulle fixa så att man fick mer FPS, samt dom med SLI skulle få en rejäl boost. Har dom nya drivisarna också, inte som förändras. Har inte provat patchen dock.. @__ThuuG This is a WHQL-certified driver for GeForce 200-series, 9-series, and 8800-series desktop GPUs. Källa Redigerad 14 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Tycker att ni alla överdriver om att spelet funkar dåligt. Är det ingen som kommer ihåg att GTA3, Vice City och San Andreas flöt alla riktigt kast när dom först kom pga att hårdvaran som fanns då inte riktigt funkade med spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Tycker att ni alla överdriver om att spelet funkar dåligt. Är det ingen som kommer ihåg att GTA3, Vice City och San Andreas flöt alla riktigt kast när dom först kom pga att hårdvaran som fanns då inte riktigt funkade med spelen. Har du spelet på PC? Det är ju solklart att GTA IV är det sämst portade spelet i gta serien, men vissa överdriver förjävligt samtdigt som det finns dom med datorer väl över dom rekomenderade kraven som inte får en spelbar FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 @__ThuuG Det var den gamla drivaren, 180.48. Den nya heter 180.84. Jag installerade dock och provade, och jag tyckte att det flöt lite bättre. Om det bara är vad jag inbillar mig vet jag inte, men det känns så iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 På mitt 8600m gt märker jag inte så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 På mitt 8600m gt märker jag inte så stor skillnad. Men 180.84 drivrutingerna stödjer väl bara 8800 och framåt cihps?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Men 180.84 drivrutingerna stödjer väl bara 8800 och framåt cihps?? Jepp. Och speciellt inte laptop-kort. Min dator hänger sig i viloläge med 180.84. Genom att ladda hem en moddad ini-fil så tvingar man installation av drivrutinen. http://laptopvideo2go.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts