Jacker Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Håller på att sätta ihop min nya dator som kom igår. Det är dock första gången jag sätter ihop en dator från grunden, så jag kör fast en del. Just nu undrar jag om man ska koppla HDA eller AC'97 till F_AUDIO på moderkortet (ett GIGABYTE GA-EP45-DS3R/DS3)? Jag pratade med Dumbom igår och han sa att HDA var det bästa, men i manualen står det nåt skit om att man måste greja en massa med det plus att det har instruktioner för att koppla in surroundsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Det ska inte vara så mycket att pilla med såvitt jag vet, bara ett kabelbyte. Det enda du måste vara säker på är om ditt moderkort stöder HDA, vilket bör stå i manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts