GtaÄger Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 var hittar jag den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 The Pee-Wee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) var hittar jag den??? Jag tror man måste fuska fram den :/ @Renard : det är en liten motorcykel www.youtube.com/watch?v=29Ri--_4BMQ Redigerad 13 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 13 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 tack,men synd att man måste fuska jag vill ju ha achievements Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) tack,men synd att man måste fuska jag vill ju ha achievements Den låser inga achievements har jag för mig. Samma sak som med ufo:n Testa o fuska till den och skriv in något av dessa fusk #200 Giant (Du blir en jätte!) #201 Itty Bitty ( du blir krympt ) #202 Everybody is shrunk (alla blir krympta ) När man är krympt och kör peewee så ser den faktiskt större ut än en själv Redigerad 13 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts