Siana Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Ragnarok är som det spelet jag beskriver, fast det är inte det. Oh, well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Ragnarok Online på privat server är win. Lätt en av mina favorit mmorpgs. Iofs spelade jag när det var gratis på de vanliga servrarna ocksårå. (PvP Tournament Champion of Athena 2003 \o/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Ragnarok Online på privat server är win. Lätt en av mina favorit mmorpgs. Iofs spelade jag när det var gratis på de vanliga servrarna ocksårå. (PvP Tournament Champion of Athena 2003 \o/) det beror på vilken privat server du lirar på. alla är olika på deras sätt ju ^^ Om Silkroad, finns det någon bra privat server ni kan typ rekomendera? lirade retail för ett tags en men vill testa privat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Ragnarok Online på privat server är win. Lätt en av mina favorit mmorpgs. Iofs spelade jag när det var gratis på de vanliga servrarna ocksårå. (PvP Tournament Champion of Athena 2003 \o/) Whoa, det var ett tag sen. Tror jag lirade det väldigt ofta mellan 6:an och 8:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 det beror på vilken privat server du lirar på. alla är olika på deras sätt ju ^^ Om Silkroad, finns det någon bra privat server ni kan typ rekomendera? lirade retail för ett tags en men vill testa privat ^^ Vanliga silkroad sux balle nuförtiden. EcSRO is the way to go, med b.la 10x droprate, 10x Exp/SP och annat gott... www.ecsro.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Whoa, det var ett tag sen. Tror jag lirade det väldigt ofta mellan 6:an och 8:an. Jag med. Jag hoppar fram och tillbaka med det. Jag vill dock lira igen, på en bra server. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jag med. Jag hoppar fram och tillbaka med det. Jag vill dock lira igen, på en bra server. >: Säg till om du hittar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts