Fiskaren Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Hej ärade Gtasajtare nu skulle jag behöva lite hjälp med en sak. Jag skulle ha ett tips på något gratis men roligt mmorpg spel någon som har något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) hah inget. Redigerad 12 december, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Perfect World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Perfect World på en privat server med Exp-multiplier.Silkroad Online, på privat server (ecSRO).Vänta på Aion! Redigerad 12 december, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 FlyFF, MapleStory, Tibia... Mjaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Atlantica Online är rätt nice, turn-based MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Perfect world, Tibia, 2MOONS, Silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Vänta på Aion! Aion kommer inte bli gratis, kommer både kosta att köpa och att spela. OT Alla vet vad jag kommer säga. Om du har orken att betala för att köpa spelet så köp Guild Wars. Kostar endast att köpa och free to play 4 ever. Redigerad 13 december, 2008 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Perfect world, Tibia, 2MOONS, Silkroad När jag skulle testa 2 Moons så var ja tvungen att ha ett IP eller leva i USA för att kunna spela 2 Moons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Aion kommer inte bli gratis, kommer både kosta att köpa och att spela. Ajuste, glömde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) När jag skulle testa 2 Moons så var ja tvungen att ha ett IP eller leva i USA för att kunna spela 2 Moons Nej men gå in på 2moons.acclaim.com så ska det funka. Själv körde jag på abbadon(?) level 36 tror jag. Skit bra grafik. Det enda problemet är att man tröttnar ganska snabbt om man är ensam.. Förr körde jag ihop med 4 från min klass, skit kul, fast alla slutade efter ett tag och började köra tibia, tro mig det är 10 gånger roligare att köra med vänner. Redigerad 13 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://www.dekaron.com/ är europaversionen utav 2moons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://www.dekaron.com/ är europaversionen utav 2moons. Bra sida, blir Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005' [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied. /_inc/db/__ado_WebDb.asp, line 14 [/codebox] Vart jag än trycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Nej men gå in på 2moons.acclaim.com så ska det funka. Själv körde jag på abbadon(?) level 36 tror jag. Skit bra grafik. Det enda problemet är att man tröttnar ganska snabbt om man är ensam.. Förr körde jag ihop med 4 från min klass, skit kul, fast alla slutade efter ett tag och började köra tibia, tro mig det är 10 gånger roligare att köra med vänner. Funkar ej står bara: Sorry, you cannot play the game because your status is Blocked Country När jag trycker på play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Funkar ej står bara: Sorry, you cannot play the game because your status is Blocked Country När jag trycker på play. Oj juste jag hade glömt att bara de i europa som gjorde sitt account på Open beta kan köra där nu. Nu är registreringen stäng för alla i europa tror jag. Jag har ett account där iaf Testa o regga er med en proxy! Redigerad 13 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 FlyFF Perfect World Fiesta Online Corum Online Maplestory Silkroad Tibia osv. "Spelar" dessa, till och från. Just nu är det PW som gäller, lirade nästan enbart Fiesta under DH. Det är skönt att ha lite variation att välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Visste inte att du spelade Fiesta Stell. Jag spelade det litegrann ett tag, helt okej spel. Sedan minns jag att jag för inte så länge sedan spelade ett spel man såg sin gubbe uppifrån, som Diablo... Spelet hade gulligullgrafik och de olika klasserna var olika halvdjur, typ. Minns tyvärr inte vad spelet hette, men ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 maplestory! Drog igång på nytt, minnerna<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Visste inte att du spelade Fiesta Stell. Jag spelade det litegrann ett tag, helt okej spel. Sedan minns jag att jag för inte så länge sedan spelade ett spel man såg sin gubbe uppifrån, som Diablo... Spelet hade gulligullgrafik och de olika klasserna var olika halvdjur, typ. Minns tyvärr inte vad spelet hette, men ja... Jodå, har en 28(?) Cleric. Fiesta funkar, blev dock tråkigt eftersom vi hade kört på DH och alla 5 var samma lvl, och sen kunde vi inte lira nått samtidigt längre så jag tröttnade på solo med cleric. Sen är jag så jävla säker på vilket det är du snackar om, men kan inte komma på namnet. Jag TROR det är Ragnarok Online. Gick in och kollade lite snabbt på mmosite och hittade massa MMO's man har testat ett par lvlar på genom sin livstid. Priston Tale Pi Stoty Mu Online Nostale Fan vad alla spel är lika varandra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts