Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Demot kom som en överaskning. Ska bli kul att äntligen få testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Demot kom som en överaskning. Ska bli kul att äntligen få testa! Finns det ett demo ute? Mer än bara multiplayerbetan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 (redigerad) Finns det ett demo ute? Mer än bara multiplayerbetan? Jupp, kom idag. Edit: Har klarat ut det nu. Känns som det tog 5 minuter. Jag ville så gärna ta mig upp på hotellet! Men spelet är helt klart awesome! Redigerad 28 januari, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Fan vilken skoj revolver som får ryssjävlarna att flyga! Demot är askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Muahaha ska bli så j*vla kul och se om Henki. klarar av slutstriden på "fruktansvärt" utan att ta till det lilla tricket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Muahaha ska bli så j*vla kul och se om Henki. klarar av slutstriden på "fruktansvärt" utan att ta till det lilla tricket... Berätta gärna om det "lilla tricket". Jag har inte spelat spelet på ett tag då jag fastnade i slutstriden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Berätta gärna om det "lilla tricket". Jag har inte spelat spelet på ett tag då jag fastnade i slutstriden.. http://www.youtube.com/watch?v=zbfpv8n8h68 Funkar som en smäck! Och det är inte fusk. Hade det varit det hade inte gått att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Muahaha ska bli så j*vla kul och se om Henki. klarar av slutstriden på "fruktansvärt" utan att ta till det lilla tricket... Jag har ingen aning om vad det är och jag tänker inte ta reda på det, och jag vet inte hur fruktansvärt "fruktansvärt" är, men ja - jag kommer klara det utan fuskknep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 (redigerad) Jag har ingen aning om vad det är och jag tänker inte ta reda på det, och jag vet inte hur fruktansvärt "fruktansvärt" är, men ja - jag kommer klara det utan fuskknep Spelet var lättare än 1:a. Och nej, du klarar det inte utan knep. Fattar du hur svårt det är. På hard klarade jag det. Men det är omöjligt på fruktansvärt. Redigerad 16 november, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Spelet avr lättare än 1.a. Och nej, du klarar det inte utan knep. Fattar du hur svårt det är. På hard klarade jag det. Men det rä omöjligt på fruktansvärt. Å andra sidan tyckte ju du första banan var omöjlig på fruktansvärt. Eller nåväl, att du inte kom längre än halva spelet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Å andra sidan tyckte ju du första banan var omöjlig på fruktansvärt. Eller nåväl, att du inte kom längre än halva spelet iaf. Sant, sant. Men du skall få se. Jag kommer bli grymt imponerad om du klarar av DET där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=zbfpv8n8h68 Funkar som en smäck! Och det är inte fusk. Hade det varit det hade inte gått att göra. Tack Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Tack Vice! Lugnt. berätta om det funkade för dig med. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Måste man ha lirat ettan för att hänga med i detta? lirade demot nyss och blev nästan lite kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Måste man ha lirat ettan för att hänga med i detta? lirade demot nyss och blev nästan lite kär Du kan ju börja med ettan iaf. Grymt bra, och så finns det ingen risk att inte hänga med i tvåan. Billigt lär det vara också, testa spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 (redigerad) Lugnt. berätta om det funkade för dig med. =) Lite lagom sent, men ja. Fixade platinum idag! Är jag den enda på gtasajten som har spelet? sad face Redigerad 25 februari, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Lite lagom sent, men ja. Fixade platinum idag! Är jag den enda på gtasajten som har spelet? sad face Stort grattis. Klarade du bossen med tricket eller på vanligt vis? Fan omöjligt att klara det utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Stort grattis. Klarade du bossen med tricket eller på vanligt vis? Fan omöjligt att klara det utan. Tricket, sen var ju syrran tvungen att kolla på sitt program. Snabba och säkra vägen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Oh yes! Kanske dags att ta onlineläget lite mer på allvar http://www.ps3bloggen.se/spel/uncharted-2-...gsbart-material Redigerad 13 april, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Har påbörjat UC2 nu. Är på kapitel 12 och det är ju både snyggare och mer episkt än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts