Renard Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Får jag bara fråga vad som var så bra med ettan? Lirade demot och tyckte att det var sådär . Är det verkligen så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Får jag bara fråga vad som var så bra med ettan? Lirade demot och tyckte att det var sådär . Är det verkligen så bra? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Har någon fått Beta koden idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Har någon fått Beta koden idag? Det fick man bara om man förhandsbokade, på vilka ställen nu det gäller. Är förresten inte säker på att jag kommer köpa det vid release, jag har lite annat att spela och så tjänar/sparar jag gärna 200 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Det fick man bara om man förhandsbokade, på vilka ställen nu det gäller. Är förresten inte säker på att jag kommer köpa det vid release, jag har lite annat att spela och så tjänar/sparar jag gärna 200 spänn. Varför spara 200 spänn? Dyrare vid släppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Varför spara 200 spänn? Dyrare vid släppet? Alltid. Priset kan vara 600-700 spänn vid release och efter bara nån månad eller två är det nere på 400, för att inte tala om allt folk som köper vid release och säljer på Tradera efteråt. Resistance 2 köpte jag för 400 spänn till exempel, och Uncharted 1 betalade jag nånstans runt 220 kronor för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Det fick man bara om man förhandsbokade, på vilka ställen nu det gäller. Är förresten inte säker på att jag kommer köpa det vid release, jag har lite annat att spela och så tjänar/sparar jag gärna 200 spänn. Webhallen hade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Jag förbokade på Game.se för 599kr och testade Betan igår. Riktigt kul att spela. Svårt att sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Jag förbokade på Game.se för 599kr och testade Betan igår. Riktigt kul att spela. Svårt att sluta. Same förboka på Game Game > Gamestop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Gamereactors chefredaktör Petter har spelat spelet och bloggat lite. Han skriver att Uncharted 2 har puttat ner Killzone från grafiktronen och det gör det till det snyggaste konsollspelet just nu. Scrolla lite så hittar ni inläggen. http://www.gamereactor.se/blog/petter/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 Nu har special Versioner presenterats: UNCHARTED 2: Among Thieves - Limited Edition Collector's Box Innehåller: * Gold Weapons: 1 Beretta, 1 AK-47 * 2 kort * PlayStation 3 Theme * 2 Multiplayer Skins (Personligen anser jag inte det här vara värt 100 kr extra) UNCHARTED 2: Among Thieves - Fortune Hunter Edition! Innehåller: * Exakt kopia av Phurba Dagger artifakt samt ställ * Collectible Art Book * Bok-liknande Collector case med Naughty Dog's autograf. * Ett gäng DLC (Finns inte att köpa utan bara att vinna på olika sajter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Nu har special Versioner presenterats: UNCHARTED 2: Among Thieves - Limited Edition Collector's Box Innehåller: * Gold Weapons: 1 Beretta, 1 AK-47 * 2 kort * PlayStation 3 Theme * 2 Multiplayer Skins (Personligen anser jag inte det här vara värt 100 kr extra) UNCHARTED 2: Among Thieves - Fortune Hunter Edition! Innehåller: * Exakt kopia av Phurba Dagger artifakt samt ställ * Collectible Art Book * Bok-liknande Collector case med Naughty Dog's autograf. * Ett gäng DLC (Finns inte att köpa utan bara att vinna på olika sajter) Fortune hunter edition finns det bara 200 av. Går tyvärr bara att vinna i USA. Den första tänker jag skaffa. Hittade den relativt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 IGN gav spelet 9.5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Kommer garanterat bli ett köp, var verkligen förtjust i ettan. Får se om det blir på releasen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Uncharted 2 är inte det sista Uncharted. Sweet. De talar om en 90 minuter lång cutscene också, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Multiplayerdemo ute nu!! Gäller fram tills 12:e oktober - spela, spela, spela! Håller på att tanka nu, men det är över 1200 MB stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 FZ gav spelet 4/5. Och FZ's läsare gav det 5/5. Låter onekligen intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 FZ gav spelet 4/5. Och FZ's läsare gav det 5/5. Låter onekligen intressant. Och betan är grym!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Och betan är grym!!! Har inte PS3 så inget Uncharted för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Multiplayerdemo ute nu!! Gäller fram tills 12:e oktober - spela, spela, spela! Håller på att tanka nu, men det är över 1200 MB stort. Tankar nu.. 25% klart. Klar med tankandet om en kvart kanske. Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts