GiZmo Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Chooo Ska införskaffa mig nya hörlurar, som får kosta typ högst 600-900 kr Ge gärna flera exempel, för jag ska köpa dom på datorbutikens konkurs-utförsäljning (30-80% rabatt!) och vet inte vad dom har inne förutom dessa på denna bilden: http://upl.gizgiz.nu/files/butiken028.jpg och ja, dom måste ha mic me ;D Redigerad 12 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Siberia ofc. skulle du kunna langa upp vad dom har för priser på Siberian och en MX518. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Siberia! Sjukt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Siberia ofc. skulle du kunna langa upp vad dom har för priser på Siberian och en MX518. Mjo, men det är nog stor risk att dom blir slutsålda ganska snabbt. Ge mig ditt nummer så kan jag ringa och säga det (lördag morgon) och alternativt köpa ut om du vill ha och jag har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Uuusch, såna där datorbutikslurar är bara stora, plastiga har halvdant ljud och överpris (inte på 80% iofs). Det är svårt att hitta kvalleheadsets har jag iofs märkt men siberia har väl ingen fast monterad mikrofon heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Uuusch, såna där datorbutikslurar är bara stora, plastiga har halvdant ljud och överpris (inte på 80% iofs). Det är svårt att hitta kvalleheadsets har jag iofs märkt men siberia har väl ingen fast monterad mikrofon heller? Nej. Den sitter i små "clips" på headset-sladden, så sladdarna hänger ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Mjo, men det är nog stor risk att dom blir slutsålda ganska snabbt. Ge mig ditt nummer så kan jag ringa och säga det (lördag morgon) och alternativt köpa ut om du vill ha och jag har råd Bakfull som en kratta, behöver inte äns ha börjat dricka idag för att veta detta. Bubbelbad, bastu och en massa alkohol är vad jag har framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1872 MWAHAHAHAHAHA. Steelseries 5H V2 skulle jag satsat på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1872 MWAHAHAHAHAHA. Steelseries 5H V2 skulle jag satsat på iaf. Hmm dom såg najsiga ut.. Come on ppl, i need more tips! Drar dit imorrn D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) MEN BUMP drar o lägger mig snart, när jag vaknar vill jag ha fler tips :rant: edit: alternativt tips om vilka lurar jag INTE ska köpa Redigerad 12 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Du kan ju köpa ett par sådana jag har. Jag såg det på bilderna och kan ju visa dig! Fake-edit: Är musen Ikari-laser bra eller iaf värt ett köp. Vill ha lite med info från folk som använt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Koss SB45/49 har jag alltid tyckt var bra, men med tanke på din någorlunda höga budget (speciellt med rabatten) så är de väl kanske i en för låg prisklass. Gief den där utförsäljningen alltså köp ett par musmattor och skicka till mig, vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Steelseries 5H V2 skulle jag satsat på iaf. Tog dom, men omg.. micken = värdelös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts