Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jo, man laddar ned honom. Men gratis. Gratis är mitt favoritord! Vad roligt! Ska bli skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jajamen! Hoppas få lite pengar över nu i slutet av månaden och då ska Batman och Fat Princess lätt införskaffas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Själv har jag förbokat Collector's Edition. Att ha en egen Batarang är bara en för stor frestelse. Arkham Mentalsjukhusets Historia Alltid kul med lite bakgrunds historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Batman Arkham Asylum PROPER XBOX360-STRANGE Do want PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Arkham Asylum Retrospective (Arkham Asylum's historia i serietidningarna) Intresant. Från början var alltså Arkham Asylum ett sjukhus i Lovecraft staden Arkham. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Recensionerna har börjat komma ut nu. Väldigt höga betyg. Bl.a. 9.0 hos Gametrailers och 4/5 hos FZ. Låter väldigt lovande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Recensionerna har börjat komma ut nu. Väldigt höga betyg. Bl.a. 9.0 hos Gametrailers och 4/5 hos FZ. Låter väldigt lovande Spelets metascore ligger på 91. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 "Batman: Arkham Asylum will be hitting PC shelves on the 15th of September in North America and the 18th in Europe." Varför får dessa jävla konsollanvändare sina spel nästan en hel månad innan vi som lirar på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 "Batman: Arkham Asylum will be hitting PC shelves on the 15th of September in North America and the 18th in Europe." Varför får dessa jävla konsollanvändare sina spel nästan en hel månad innan vi som lirar på PC? För att folk ska köpa spelet istället för att gå den enkla vägen att piratkopiera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 "Batman: Arkham Asylum will be hitting PC shelves on the 15th of September in North America and the 18th in Europe." Varför får dessa jävla konsollanvändare sina spel nästan en hel månad innan vi som lirar på PC? Dels pga det som DrStupid sa, men säkerligen också för att de vill att man ska köpa dyra konsoller också. Spel brukar ju vara billigare till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Står på Gamereactor och FZ att spelet försenades till PC pågrund av PhysX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Jag fick min Collector's Edition idag. Blev faktiskt besviken. De hade bantat ned den. Inget läderfodral till Pasient Journalen och själva boken var bara en mjukpappersbok. Inget Batangerang formad plåtfodral. Och Batangerangen är helgjuten av billigt plast fastlimmat vid Stället. Dessutom inget vanligt fodral som man kan sätta i spelhyllan. Inte kändes det här värt 400 kr extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Jag fick min Collector's Edition idag. Blev faktiskt besviken. De hade bantat ned den. Inget läderfodral till Pasient Journalen och själva boken var bara en mjukpappersbok. Inget Batangerang formad plåtfodral. Och Batangerangen är helgjuten av billigt plast fastlimmat vid Stället. Dessutom inget vanligt fodral som man kan sätta i spelhyllan. Inte kändes det här värt 400 kr extra. Får dem verkligen göra så grova ändringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Lånat spelet av en vän och om man kan bli kär i ett spel så måste jag säga att jag är det. Vet inte om jag missar lite bättre grafik och några få extra grejer iom att jag inte kan uppdatera spelet eftersom att jag inte har internet men i vilket fall som helst så är spelet så jävla grymt. Och i Fredags vart jag livrädd av det också så det är verkligen mycket känsla i det rent allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Tyckte också att spelet var jävligt kul, klarat på easy och hard. Hard var en utmaning kan jag säga. Hoppas på en tvåa inom en inte allt för lång framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Underskattat det här spelet, fan vad skoj det är Köpte det för 299, bra pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts