SilentViper Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Om du garanti kvar på datorn så lämna in den på lagning. Tror det är enda lösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Tvekar fan på att det är hårdvaran. Har ju bara hänt när man spelat GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Då måste det vara ditt IV som är fel på eftersom det händer bara när du spelar IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 (redigerad) Jag skaffade ju en till. Jag hade Windows och GTA IV på ena, och all annan skit på den andra. Tvekar fan på att det är hårdvaran. Har ju bara hänt när man spelat GTA IV. Men om det var den ena disken som fuckade, Men annars testa att stress testa GPU:n eller CPU:n. Ifall det är något fel när någon av dom två komponenterna när de arbetar. Kör så länge som det brukar ta för GTA att fucka. Om allt funkar tipp topp så är det väl drivrutinerna. Redigerad 10 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Men om det var den ena disken som fuckade, Men annars testa att stress testa GPU:n eller CPU:n. Ifall det är något fel när någon av dom två komponenterna när de arbetar. Kör så länge som det brukar ta för GTA att fucka. Om allt funkar tipp topp så är det väl drivrutinerna. Som det brukar ta? Första gången det hände (förra året) tog det cirka en månad innan det fuckade. Nu tog det runt två månader. Det varierar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Som det brukar ta? Första gången det hände (förra året) tog det cirka en månad innan det fuckade. Nu tog det runt två månader. Det varierar. Nej, jag menar. Kör i ca en 30 minuter eller nåt. Så att dom verkligen får arbeta och bli heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Jag tror fan det är hårddisken som har sagt upp sig. Har hänt nu med, denna gång med Mirrors Edge. Helt jävla otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Jag tror fan det är hårddisken som har sagt upp sig. Har hänt nu med, denna gång med Mirrors Edge. Helt jävla otroligt. Hårddiskarna borde ju varna vid uppstart och säga att ett fel ä på gång. Men du fick ju utbytt HDD nyss?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Hårddiskarna borde ju varna vid uppstart och säga att ett fel ä på gång. Men du fick ju utbytt HDD nyss?!? Nej, jag fick en till. Men jag hade allt liggandes på C denna gång (den gamla). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Nej, jag fick en till. Men jag hade allt liggandes på C denna gång (den gamla). Men det kan ju vara den gammla som håller på att lägga sig. Pröva lägga över allt till den gammla (som du vill spara) och använd den som lagrings disk och ha OS (Win XP) på den nya. Och din PÖNG, Installera Gta IV och Gmod DIrr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Men det kan ju vara den gammla som håller på att lägga sig. Pröva lägga över allt till den gammla (som du vill spara) och använd den som lagrings disk och ha OS (Win XP) på den nya. Och din PÖNG, Installera Gta IV och Gmod DIrr!! Ska göra som du säger så fort XP å grejjer är installerat på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 (redigerad) Ska göra som du säger så fort XP å grejjer är installerat på den andra. http://amuse.hamsterpaj.net/distribute/image/do_it_faggot_2.jpg Redigerad 17 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Har nu löst segheten. Men jag undrar om det är fel på min processor, eftersom nu när jag spelar så går den upp till 100% lite nu och då. Det har faktiskt aldrig hänt förut. Kan CPU:n ha sagt upp sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Har nu löst segheten. Men jag undrar om det är fel på min processor, eftersom nu när jag spelar så går den upp till 100% lite nu och då. Det har faktiskt aldrig hänt förut. Kan CPU:n ha sagt upp sig? Tror verkligen inte att den ger upp. Det är normalt att den arbetar 100% vid spel eller andra större applicationer. Men det kan vara att den är för DÅLIG för att klara dagens saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Tror verkligen inte att den ger upp. Det är normalt att den arbetar 100% vid spel eller andra större applicationer. Men det kan vara att den är för DÅLIG för att klara dagens saker Men den funkade ju med GTA IV tills datorn blev så sjuhelvetes seg. Btw det kvittar vad jag spelar, Mirrors Edge, GTA SA.. Redigerad 22 januari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts