Illousion Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 I'll be short. Igår när jag spelade GTA IV så tänkte jag att "Jag startar väl skype och snackar med några polare." Ingen big deal, jag satte igång och fortsatte spela. Men efter ett tag så segade datorn ner sig så inåt f-a-n. Så då stängde jag av lite onödiga processer. Men det gjorde inte susen, så jag startade om, inga mirakel där heller. Nu idag är den ännu segare. Vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Låter som virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Skannade efter malware men den hittade inget. Kan det vara något annat virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Vilket program använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Vilket program använde du? Avira, kör med NOD32 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Men va FAN! Det går ännu segare idag! Vad är det här?! Kan det vara en formatering som står för dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Men va FAN! Det går ännu segare idag! Vad är det här?! Kan det vara en formatering som står för dörren? Har hört att datorn kan bli segare med 2 antivirus. Men det är nog inte så i ditt fall. Kolla efter damm i fläkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Har hört att datorn kan bli segare med 2 antivirus. Men det är nog inte så i ditt fall. Kolla efter damm i fläkten Fläkten har jag damsugit. No difference. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Fläkten har jag damsugit. No difference. Okej. Kolla så att din hårddisk inte är full, och om den inte är full kan du testa o defraga datorn Redigerad 11 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Formaterade datorn idag. Till en början gick allting väldigt bra. Sedan när jag spelade GTA IV och satt på skype så fuckade allt och det blev som förut. Vad i H-E kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Formaterade datorn idag. Till en början gick allting väldigt bra. Sedan när jag spelade GTA IV och satt på skype så fuckade allt och det blev som förut. Vad i H-E kan felet vara? Skype, min dator segar som stryk när jag kör skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Skype, min dator segar som stryk när jag kör skype. Men som han tidigare nämnt, det har gått fint förut med skype igång plus att jag sitter hela tiden på skype nästan och märker ingen skillnad alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Flasha optibrösten, ett litet tips bara innan du försöker med något annat. Om det är skype som suger musten ur din dator, kan du inte prova med en äldre version av programmet eller fungerar det inte att prata med folk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Saken är ju den att efter att spelet fuckade så gick ju inte bara GTA IV segt, utan även hela datorn. Det tar cirka en minut att komma förbi bilden på XP flaggan när man startar datorn. Jag fattar inte, det gick ju bra precis när jag formaterat datorn, men sedan när jag skulle kolla på TV i IV så hände något med spelet, och helt plötsligt står det "No signal analog" på skärmen. Så jag fick starta om datorn och vips, så var den lika seg som förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaum_glidarn Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Det är fan inte konstitg att din dator är så seg! Så jävla mycket skit du har. Btw: AJJABAJJA med att damsuga fläkten, statisk elektricitet Dock är det konstigt att det inte blev bättre efter formateringen, men nu verkar den ju vara i goda händer iaf. Hoppas du får igång skiten så vi kan lira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Btw: AJJABAJJA med att damsuga fläkten, statisk elektricitet Fläkten tar ju inte precis skada av det, han kanske tog ur fläkten eller nått sånt Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Prova ladda hem och installera AMD Dual-core optimizer. (Bara om du har en AMD X2 förstås!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Måste bumpa denna tråd då det hänt igen! Satt och spelade IV utan skype igång. Spelet fryser, ljudet börjar hacka. Startar om datorn. Vid den här skärmen åkte den lilla blåa saken fram över 30 gånger Vips! Hela burken är seg igen. Vad faaaan händer egentligen? Har bara hänt när jag spelat IV, inget annat spel. Känns ju jävligt värdelöst att man ska behöva formatera burken med jämna mellanrum för att det ska gå över. Och det är inte överhettning, processorn eller minnena. Vad kan felet vara? Börjar bli förjävla trött på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Bytte han hårddisken förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Bytte han hårddisken förra gången? Jag skaffade ju en till. Jag hade Windows och GTA IV på ena, och all annan skit på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts