Sikorka Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Hej, jag tror jag behöver hjälp. Sen jag installerade en ny uppdatering av flash har jag ständigt haft problem med youtube. Om jag t.ex går in i humortråden och någon har postat en videolänk direkt ifrån youtube så låser det sig direkt för mig och slukar 98% av CPUn. Sedan laddar sidan bara, allting står stilla och man kan inte göra någonting alls. För att det ska släppa måste man köra avsluta process i aktivitetshanteraren. Samma med IE. Kan kolla på youtube om jag följer en direktlänk, se filmen hela men sedan buggar det sönder och låser sig. Suggestions? Redigerad 10 december, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hej, jag tror jag behöver hjälp. Sen jag installerade en ny uppdatering av flash har jag ständigt haft problem med youtube. Om jag t.ex går in i humortråden och någon har postat en videolänk direkt ifrån youtube så låser det sig direkt för mig och slukar 98% av CPUn. Sedan laddar sidan bara, allting står stilla och man kan inte göra någonting alls. För att det ska släppa måste man köra avsluta process i aktivitetshanteraren. Samma med IE. Kan kolla på youtube om jag följer en direktlänk, se filmen hela men sedan buggar det sönder och låser sig. Suggestions? Ta bort flash och installera den förra du hade? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts