Troxie Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 När jag startade datorn gav norton mig alternativet att blockera eller tillåta msn. Självklart tryckte jag tillåt men DIREKT kom samma ruta upp igen. Jag fortsatte trycka tillåt men skiten gav sig inte. Och eftersom jag skulle spela pcw testade jag att blockera skiten vilket funkade direkt! ( Cheers norton) Sååå nu undrar jag vart jag ångrar blockeringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Avinstallera norton och installera nått vettigt sorry i can helpz @ msn if u wantz edit: lol, right.. msn blockat.. XD stäng av norton och logga in så hjälper jag (om man kan stänga av norton? oO) Redigerad 9 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Avinstallera norton och installera nått vettigt sorry i can helpz @ msn if u wantz edit: lol, right.. msn blockat.. XD stäng av norton och logga in så hjälper jag (om man kan stänga av norton? oO) Ja, man kan avaktivera det för en stund och då funkar det ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Norton i ett nötskal, det lättaste är troligtvis att installera något annat antivirusprogram istället för att sitta och tweaka Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Norton i ett nötskal, det lättaste är troligtvis att installera något annat antivirusprogram istället för att sitta och tweaka Norton. Först unblockade jag msn åt han sen fick jag han att installera Nod32 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts