LPMAXI Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Hejsan. Jag köpte GTA IV till PC för några dagar sedan. Men har inte hunnit spela det jättemycket bara några timmar. Men jag såg i hjälptexterna att man kan lägga in egna MP3 filer för att kunna lyssna på dem i bilarnas radio. Men jag hann inte se var man lägger dem. Så nu är min fråga var kan jag lägga mina mp3 filer? Sen en fråga till. Var sparas klippen man spelar in, tex när polisen tar en. Och vilket format sparas dom i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Mina Dokument ---> Rockstar Games ---> GTA IV ---> User Music Klippen ligger på samma ställe. Redigerad 9 december, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LPMAXI Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Mina Dokument ---> Rockstar Games ---> GTA IV ---> User Music Klippen ligger på samma ställe. Tack. Kommer dessa låtar jag lägger in på någon speciell radio kanal eller hur kan jag lyssna på dom i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Dom finns på Independence FM kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Kan man göra en egen kanal på 360-versionen? Tänkte eftersom man kan lägga in musik på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Kan man göra en egen kanal på 360-versionen? Tänkte eftersom man kan lägga in musik på hårddisken. Nej. Men du kan ju lyssna på musiken genom mediaspelaren medans du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LPMAXI Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hmm jag lyckas inte. Jag har lagt låtar i mappen och i en bil satt igång kanalen du sa men det är mest reklam där. Har aldrig hört mina låtar i någon kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hmm jag lyckas inte. Jag har lagt låtar i mappen och i en bil satt igång kanalen du sa men det är mest reklam där. Har aldrig hört mina låtar i någon kanal. Har du scannat låtarna i Options? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LPMAXI Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Har du scannat låtarna i Options? Nej hade ingen aning om att man skulle göra det med. Får testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Nej hade ingen aning om att man skulle göra det med. Får testa det. Det SKA skötas automatiskt av spelet, men kan vara värt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LPMAXI Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Det SKA skötas automatiskt av spelet, men kan vara värt att testa Jag gjorde det manuellt och nu fungerar det bra. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Skulle vara grymt om man kunde lägga in låtar på PS3 rakt in i GTA IV. Förstår för den delen att denna klassiker inte togs med. Sure, det är tvåtusen-talet men det är fortfarande en cool klassiker som skulle passa då man glider igenom timessquare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts