lochness1 Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag hade en boll där nere men den försvann så nu har jag bara en. Fast den är inte lika bra, kan man köpa en ny? Vart isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Jag hade en boll där nere men den försvann så nu har jag bara en. Fast den är inte lika bra, kan man köpa en ny? Vart isåfall? Hahaha! Edit: Menar du muskulan? Redigerad 8 december, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Du, min gode herre, borde skaffa dig en optisk mus istället för en ny muskula, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Hahaha! Edit: Menar du muskulan? Ja, vad annars?? @dude : vet du någon billig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Microsoft Intellimouse brukar vara bra, beror lite på vad du vill ha för det finns flera modeller.. 3.0an är en rätt känd modell. Otroligt härliga möss. Har haft 4.0 ett bra tag (snart ska den få vila dock, varit i tjänst i 3 år nu) och 3.0 en sväng, rätt lika men 3.0an är stadigare på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Troll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts