swaggy Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Har 360 controller for windows wireless men tryckkänsliga knapparna fungerar inte. Någon som vet något om detta? drivers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Har 360 controller for windows wireless men tryckkänsliga knapparna fungerar inte. Någon som vet något om detta? drivers? Snackar du A,B,X,Y? Dom är väl inte tryckkänsliga, iallafall inte på min t-lösa kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Det ska fixas i den kommande patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Snackar du A,B,X,Y? Dom är väl inte tryckkänsliga, iallafall inte på min t-lösa kontroll Tror han menar Left & Right trigger-knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swaggy Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag menar LT RT knapparna. Maxfart och maxbroms som det är nu.. men ska det allltså fixas i patchen? Det skulle vara super..för jag köpte kontrollen bara för GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Tror han menar Left & Right trigger-knapparna. Jag menar LT RT knapparna. Maxfart och maxbroms som det är nu.. men ska det allltså fixas i patchen? Det skulle vara super..för jag köpte kontrollen bara för GTA IV. Ok, för A,B,X,Y var ju tryckkänsliga på Xbox men inte Xbox 360. Funderar själv på en tråd Xbox 360 kontroll bara frö GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts