Rixxz Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Funkade perfekt för typ, 2 timmar sen. Nu är det 0% bas. Allt låter som om det vore uppspelat på nån gammal skithögtalare från 93'. Vadfan? Vad kan ha hänt? Redigerad 7 december, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Antagligen har dom gått sönder :[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Antagligen har dom gått sönder :[ Ameh. Köpte dom ju för typ 3 veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Ameh. Köpte dom ju för typ 3 veckor sen. Vad bra, då har du ju garanti kvar. Testa att använda dem med en annan dator först, för att vara på den säkra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Pröva att höja basen i ljudinställningarna på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Pröva att höja basen i ljudinställningarna på datorn. Fy fy, inte behandla symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Fy fy, inte behandla symptom Nu förstår jag inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Ladda ner någon random sound equalizer och höj basen till max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) SUPER MEGA DUM FRÅGA... Sitter kontakten verkligen i 100% Om kontakten bara är i ca 70% så burkar det bli lägre ljud samt bas förlust. Redigerad 7 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Nu förstår jag inte riktigt Att ta anti-kräk-medicin (om sådan finns?) när man är magsjuk gör inte att man slipper själva sjukdomen. Samma sak här, att dra upp basen kanske får det någorlunda OK men det är självklart bäst att försöka lösa problemet istället för symptomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Att ta anti-kräk-medicin (om sådan finns?) när man är magsjuk gör inte att man slipper själva sjukdomen. Samma sak här, att dra upp basen kanske får det någorlunda OK men det är självklart bäst att försöka lösa problemet istället för symptomen. Jasså du menar så! Jo det stämmer ju, men jag tänkte att själva problemet kanske inte låg i att det var fel på headsetet utan snarare att han kanske råkat komma åt grundinställningarna på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Inget att se här, folks. Visade sig bara vara jag som råkat komma emot en inställning. Blev både lättad och glad kan jag säga, då headsetet är begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts