_ThuuG Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Det krävs en ganska vettig dator, ja. Jävla Kanadensare, en av de värsta portningarna jag varit med om. Liksom, om man går in i kontroller, i options så är det bara en Xbox handkontroll där. Och så står det vad vilken knapp gör, men vad hjälper det oss PC spelare? Annars är spelet underbart, kan tänka mig hur det är att spela på 360 eller nån annan konsol, så man slipper alla små skitsaker! Det går att ändra kontroller genom att gå in i options>(controls?)>custom mapping. Minns inte riktigt men det finns iallafall under options och heter custom mapping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Det krävs en ganska vettig dator, ja. Jävla Kanadensare, en av de värsta portningarna jag varit med om. Liksom, om man går in i kontroller, i options så är det bara en Xbox handkontroll där. Och så står det vad vilken knapp gör, men vad hjälper det oss PC spelare? Annars är spelet underbart, kan tänka mig hur det är att spela på 360 eller nån annan konsol, så man slipper alla små skitsaker! Du klickar fel. Du klickar på Controller options. Det är för handkontroll. Det finns till tangentbordet ovanför det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts