SilentViper Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Nu har ju PC versionen dykt upp så nu är det bara posta hur eran niko ser ut min bild kommer imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Nu har ju PC versionen dykt upp så nu är det bara posta hur eran niko ser ut min bild kommer imorn Ärligt, varför inte vänta med tråden tills du kan tillföra nåt till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Ärligt, varför inte vänta med tråden tills du kan tillföra nåt till den? För han vill "äga" tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 För han vill "äga" tråden. Nähä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Nu kommer min bild upp http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/56fa0521dc2fb6da92ae2ff6a464ba5900d390a8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Äntligen. xP Redigerad 10 december, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 http://img247.imageshack.us/img247/4558/aaasd23cd7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Vet någon om det finns solglasögon att köpa någonstans? Alltså pilotbrillor typ. Jag vet att det finns glasögon i den ryska affären men jag har aldrig kollat speciellt noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Får man lägga ut en bild om man har det på XBOX 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Får man lägga ut en bild om man har det på XBOX 360? Det står ingenstans att du inte får det. Han menade nog bara att det var lättare att ta screens på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Det står ingenstans att du inte får det. Han menade nog bara att det var lättare att ta screens på PC. Okej, jag kanske laddar upp en bild senare. Redigerad 9 december, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Vet någon om det finns solglasögon att köpa någonstans? Alltså pilotbrillor typ. Jag vet att det finns glasögon i den ryska affären men jag har aldrig kollat speciellt noga. Haha! Det finns just pilotbrillor och några mer random i den ryska affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Finns det någon in-game-printscreen-knapp i spelet (någon av F-knapparna?) så det sparas i en IV-mapp, eller måste man printscreena som vanligt och spara i paint/photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Finns det någon in-game-printscreen-knapp i spelet (någon av F-knapparna?) så det sparas i en IV-mapp, eller måste man printscreena som vanligt och spara i paint/photoshop? Du kan ju använda mobilkameran. Nej men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts