Antonetti Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 kan man förboka gta vc på cdon? DUM FRÅGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Gör det genom GTA sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Det står i nyheten som ingen läser Jag ska nog aldrig skriva en sådan lång nyhet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 joo... jag e en trogen läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Fortsätt med långa nyheter! De som inte tar sig tid att läsa får skylla sig själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Det står i nyheten som ingen läser Jag ska nog aldrig skriva en sådan lång nyhet igen men ja brukar bara gå direkt till gtasajtens forum nt förbi hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag får gratis frakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag får gratis frakt äh 30kr gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) äh 30kr gör inget Kanske inte 30:-, men 29!! TÄNK ATT VI VANN! Har ni lagt märkte till en grej i PM:et man fick? "fri frak" *skriver upp på Hultanis bugglista* Förresten, Antionetti! Hette inte du MasterOfGames förut? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Nä, de va ej du! hade bara för mig de Redigerad 11 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Kanske inte 30:-, men 29!! TÄNK ATT VI VANN! Har ni lagt märkte till en grej i PM:et man fick? "fri frak" *skriver upp på Hultanis bugglista* Förresten, Antionetti! Hette inte du MasterOfGames förut? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Nä, de va ej du! hade bara för mig de Ett till stavfel, nyliggen istället för nyligen! MasterOfGames bytte namn till zalcinowa Hoggert bytte till Antonetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Ett till stavfel, nyliggen istället för nyligen! MasterOfGames bytte namn till zalcinowa Hoggert bytte till Antonetti. Vaa? Öhh? Vaa? Ja sa inte nyliggen eller nyligen!? Hoggert har väl för sjutton inte bytt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Ett till stavfel, nyliggen istället för nyligen! MasterOfGames bytte namn till zalcinowa Hoggert bytte till Antonetti. nehe ja hette HONDAXR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) Vaa? Öhh? Vaa? Ja sa inte nyliggen eller nyligen!? Hoggert har väl för sjutton inte bytt namn? Det var hultan som stavade fel på nyligen i PM:et, inte du... Antonetti: Alla gör vi våra misstag... :"> Redigerad 11 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Det var hultan som stavade fel på nyligen i PM:et, inte du... Antonetti: Alla gör vi våra misstag... :"> Okej! Och tryck på denna ---> <--- nästa gång du quotar! "We all makes misstake" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Gah... nästa PM ska jag skriva i ett program med rättstavning först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) Okej! Och tryck på denna ---> <--- nästa gång du quotar! "We all makes misstake" Du behöver inte påpeka nåt som du vet att jag vet... Jag quotade först men råkade göra ett stavfel men när jag försökte editera gick det inte eftersom quoten innehöll för många smileys, så jag fick skära ner quoten och då försvann namn och datum... Redigerad 11 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts