Pixiegnom Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Ice Breaker-Beanie Hat - Beat Level 5 Ice Breaker-Pants - Beat Level 13 Ice Breaker-Penguin Ornament/Trophy - Beat Level 20 Ice Breaker-Shirt - Beat Level 8 Ice Breaker-Shoes - Beat Level 16 Ice Breaker buggade sig för mig på level 12. Jag brukar stå i min mössa och t-shirt och dansa vid Ice Breaker-spelen. Redigerad 2 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Ice Breaker buggade sig för mig på level 12. Jag brukar stå i min mössa och t-shirt och dansa vid Ice Breaker-spelen. Haha surt... Faen, har du en del av kläderna? Respekt +1 Skall oxå fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Hänt nåt überhäftigt på sistone som gör att jag ska låta Sony stjäla 4GB plats från min PS3a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Hänt nåt überhäftigt på sistone som gör att jag ska låta Sony stjäla 4GB plats från min PS3a? Tar Home 4GB!?? Nej, inget. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Haha ^^ [youtube-old]RIroY9xuGBo&feature=related[/youtube-old] Btw, Vice, skicka en invite till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Någon som berätat om nått nytt hänt? Jag har ju inte fått min PS3a tillbax än... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Någon som berätat om nått nytt hänt? Jag har ju inte fått min PS3a tillbax än... =( Inget annat än att jag fortfarande inte kan komma in på Home. Knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Home var ändå bara kul en kvart typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Har ju kommit sjukt nya ställen!!! Det finns nu ett Resident evil ställe man kan åka till. Sjukt grymt! Även en hel del andra spelrelaterade platser som man kan besöka. Någon som är sugen på att träffas i Home ikväll och utforska platserna tillsammans? Och kanske tävla i redbull race, helikopter etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Har ju kommit sjukt nya ställen!!! Det finns nu ett Resident evil ställe man kan åka till. Sjukt grymt! Även en hel del andra spelrelaterade platser som man kan besöka. Någon som är sugen på att träffas i Home ikväll och utforska platserna tillsammans? Och kanske tävla i redbull race, helikopter etc? Så ser jag det 13 timmar senare.. Men jag är helt klart på imorgon om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Så ser jag det 13 timmar senare.. Men jag är helt klart på imorgon om du vill Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Sjuka priser de har på Home.Väntar de sig verkligen att folk ska betala 8-20 kr för kläder och möbler eller 45 kr för ett hus? Ska bli intrasant att se vad Resident Evil 5 studion har att erbjuda när den öppnar helt. Läste att i USA har de en massa fler spel studio som inte vi har. Som Uncharted. Varför? Varför får inte vi också de ställena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Sjuka priser de har på Home.Väntar de sig verkligen att folk ska betala 8-20 kr för kläder och möbler eller 45 kr för ett hus? Ska bli intrasant att se vad Resident Evil 5 studion har att erbjuda när den öppnar helt. Läste att i USA har de en massa fler spel studio som inte vi har. Som Uncharted. Varför? Varför får inte vi också de ställena? Varför vet jag inte, men det är ju likadant på PSN, USA och Asien har mycket mer saker än vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 De sakerna kommer säkert hit med, men det är surt att behöva vänta. Hade aldrig lagt pengar på saker i home (förutom ett klubbhus till oss. men bara om intresse finns). Men skall man inte kunna tjäna "pengar" genom spel som man sedan kan använda i Home? Eller har jag missuppfattat helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Men skall man inte kunna tjäna "pengar" genom spel som man sedan kan använda i Home? Eller har jag missuppfattat helt? Det blev väl aldrig riktigt bekräftat? Vad jag vet, så var det väl bara någonting som Sony hade funderat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Varför vet jag inte, men det är ju likadant på PSN, USA och Asien har mycket mer saker än vi har. Däremot har de nu fixat hyfs nog att ge oss en rätt smart A-Z-sökning. Märkligt att det ska dröja två år innan man kommer på det, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 A-Z-sökning. Hur menar du? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Hur menar du? Vad är det? Man listar spelen i bokstavsordning, så man enklare hittar spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Man listar spelen i bokstavsordning, så man enklare hittar spelen. Vad snackar ni om? Pratar ni inte om Home? Vilka spel listas i home så de är lättare att hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Vad snackar ni om? Pratar ni inte om Home? Vilka spel listas i home så de är lättare att hitta? Nej, vi gled över på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts