Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Härligt ! Hur funkar det i andra spel då? Trycker man på någon annan knapp då? Ja, det beror väl på spelet. Alla spel har ju inte ens stöd för textmedelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 OK Det här låter säkert som en dum fråga, men jag är inget tekniskt snille: Kan man höra andra personer voicechatta även om man själv inte har ett headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Jo det är ju klart. Men endå. Vore ju bra om man kunde betala med trophypoäng. Ju bättre spelare man är ju snyggare grejer får man. Kostar det 8 kr att ladda ner det med? Eller är det bara saker inne i Home som kostar? Alltså det ända som kostar är om man vill ha ett nytt hus, lite lyxigare kläder och prylar osv. Men kläder och möbler kan man också få som priser med vissa spel och det sägs att man också kommer kunna köpa för sina Trophy poäng. Det med riktiga pengar är troligen bara för de som inte spelar så mycket och saknar Trophy poäng skulle jag tro. Det är iallafall 10 gånger bättre än XBox New Experience där det kostar att spela online, kostar att spela avatar spel, kostar att ha avatar fest osv. Allt det är gratis här. Man behöver bara betala för extra lyx som man vill ha extra lyx. Typ som med The Sims där man måste betala om man vill ha sina Simmar klädda i H&M kläder eller ha IKEA möbler. Redigerad 12 december, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Trekant för att skriva ett textmeddelande i HOME. L1 och R1 för snabbmeddelanden och emotions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Det här låter säkert som en dum fråga, men jag är inget tekniskt snille: Kan man höra andra personer voicechatta även om man själv inte har ett headset? Ja, det går att ställa in har jag för mig. Trekant för att skriva ett textmeddelande i HOME. L1 och R1 för snabbmeddelanden och emotions. Ah, juste. Trekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) ALla får standard hus och standarkläder. Sommarhuset är sk*y, köp inte det! GÅ MED I GTASAJTENS KLUBB OCH FÅ TILLGÅNG TILL KLUBBHUSET ERA PARVLAR! Fasen jag har inte kommit in på hela dagen, får nått conection fel!? Komemr ni in i detta nu? Edit: Har fruktansvärda problem att logga in. Tappar kontakten med servern och måste reconecta flera gånger innan jag kommer in. Nån mer med samma problem? Våran klubb är bortplockad!? Antagligen för att man skall vara tvungen att köpa den. Jag är villig att betala för en klubb, samt ett klubbhus, OM intresset att ha ett sådant finns här! =) Redigerad 12 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Kan fortfarande inte komma in, jävla "the connection to the server was lost, C-931" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 ellerhur?! jag har aldrig kommit in på det :S internet funkar överallt annars, bara när ja ska starta detta som de står connection lost ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Låter som om de släppte Home innan de hann finslipa det. Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Låter som om de släppte Home innan de hann finslipa det. Jesus. Fast det är ju bara betan som är ute nu. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jo, men det är väl inte kul att spela en beta som inte går att spela? Hoppas de fixar det här innan 24:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jo, men det är väl inte kul att spela en beta som inte går att spela? Hoppas de fixar det här innan 24:e. Det är väl å andra sidan inte direkt tänkt att home ska ersätta spelen. Utan mer någonting att syssla med lite nu och då när man inte har bättre saker för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Det är väl å andra sidan inte direkt tänkt att home ska ersätta spelen. Utan mer någonting att syssla med lite nu och då när man inte har bättre saker för sig. Jovisst, men det vore ju kul om det funkade de gånger som man vill spela Home. Man kanske blir jättesugen någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jovisst, men det vore ju kul om det funkade de gånger som man vill spela Home. Man kanske blir jättesugen någon dag. Du ska se att allting kommer fungera jättebra när betan är över. Det är ju det här som betan är till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Precis. Men varför släppa en beta med ett sådant stort och märkbart problem från första början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Precis. Men varför släppa en beta med ett sådant stort och märkbart problem från första början? Problemet med att man inte kan logga in är tydligen pga. de otroligt stora mängder folk som vill in på Home. Det här hade de inte kunnat se med endast en closed-beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Det har du rätt i. Men när släpps full version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Det har du rätt i. Men när släpps full version? 24 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 På julafton? Passande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 På julafton? Passande Nja, det är i princip bara sverige som har julafton den 24:e. det släpps som julklapp den 25:e =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts