Vice. Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Är det mycket nytt nu i öppen beta? Har inte varit inne på Home på flera dagar, inte heller uppdaterat till den nya betan. Får väl ta mig tid och göra det senare idag. Inget nytt. =/ Kolla sjukt noga och frågade en massa folk igår. Nada. Men de uppdaterar varje torsdag, och därför blev det inget nytt igår. Men nästa torsdag. Den enda förändringen är att allt kostar nu. Minst 8:- per sak. Så jag hoppas att du köpt mycket då det var gratis. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Inget nytt. =/ Kolla sjukt noga och frågade en massa folk igår. Nada. Men de uppdaterar varje torsdag, och därför blev det inget nytt igår. Men nästa torsdag. Den enda förändringen är att allt kostar nu. Minst 8:- per sak. Så jag hoppas att du köpt mycket då det var gratis. =) 8kr? Samma valuta som vi har? Eller någon in-game valuta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 8kr? Samma valuta som vi har? Eller någon in-game valuta? 8 svenska kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Antar att Home, precis som alla andra f2p, tar betalt för vissa "finare" saker. Exklusiva kläder, möbler mm. Eller hur? EDIT: Tryckte bara på reply när jag kom in i tråden. Såg inte att ni just skrivit allt om det. Shit vad drygt. De har mage att sätta ett ashögt pris på sin konsoll och sen ta betalt inne i sitt eget spel. Sony = Greeeeedy bastards. Redigerad 12 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Antar att Home, precis som alla andra f2p, tar betalt för vissa "finare" saker. Exklusiva kläder, möbler mm. Eller hur? EDIT: Tryckte bara på reply när jag kom in i tråden. Såg inte att ni just skrivit allt om det. Shit vad drygt. De har mage att sätta ett ashögt pris på sin konsoll och sen ta betalt inne i sitt eget spel. Sony = Greeeeedy bastards. Man skulle väl kunna köpa med sina trofépoäng också väl? Edit: Wikipedia säger: This avatar will get their own virtual apartment space (called a "HomeSpace"), which can then be adorned with items users can receive in several different ways. Jag tolkar det som att man inte behöver betala, utan det är väl mer om man är lat? Edit: Jävla fakking... Jag kommer fortfarande inte in! Redigerad 12 december, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Shit vad drygt. De har mage att sätta ett ashögt pris på sin konsoll och sen ta betalt inne i sitt eget spel. Sony = Greeeeedy bastards. Vad glad över att du slipper betala för att köra online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Vad glad över att du slipper betala för att köra online... Jo det är ju klart. Men endå. Vore ju bra om man kunde betala med trophypoäng. Ju bättre spelare man är ju snyggare grejer får man. Kostar det 8 kr att ladda ner det med? Eller är det bara saker inne i Home som kostar? Redigerad 12 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Jo det är ju klart. Men endå. Vore ju bra om man kunde betala med trophypoäng. Ju bättre spelare man är ju snyggare grejer får man. Kostar det 8 kr att ladda ner det med? Eller är det bara saker inne i Home som kostar? HOME ÄR GRATIS. Saker inne i Home kostar olika mycket. T.ex kostar ett Summer House 45kr, medans en soffa kostar 8kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 HOME ÄR GRATIS. Saker inne i Home kostar olika mycket. T.ex kostar ett Summer House 45kr, medans en soffa kostar 8kr. hur ▓ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 hur ▓ Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Va? jag kan inte köra home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 jag kan inte köra home? Men skriv det från början då... Har du laddat ner och installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 jag har installerat ock den tog plats från min hårdisk sen ramla min ps3 när jag körde och den lät konstigt ock nu funkar inte home eler gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 jag har installerat ock den tog plats från min hårdisk sen ramla min ps3 när jag körde och den lät konstigt ock nu funkar inte home eler gta Rätt uppenbart att ditt PS3 gått sönder. Har du garanti kvar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 jag köpte den år 2007 . jag har tapat bort garanti men hur vet jag om den är gått sönder? jag kan köra demos i 5 minuter kanske sen tevenbilden fryser fast . fast kanal 5 funkar ock kanal 3 ock 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Vänta nu, har du problem med TV:n också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 nej det hender bara på ps3 bilden . inte när jag kolar på teve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Hur chattar man i Home? Måste man köpa till ett tangentbord eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Hur chattar man i Home? Måste man köpa till ett tangentbord eller? Nej, du behöver inte köpa tangentbord. Har för mig att man trycker på FYRKANT så kommer skärmtangentbordet upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Nej, du behöver inte köpa tangentbord. Har för mig att man trycker på FYRKANT så kommer skärmtangentbordet upp. Härligt ! Hur funkar det i andra spel då? Trycker man på någon annan knapp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts