Vice. Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Varför gör ni inte så att ni väntar och ser när det kommer ut och innan ni laddar hem det (antar att man får göra på det viset) så tar ni bort eran beta. Men ja kanske surt bara att losa sin fina gubbe. =( Tror det är skitsamma. Man uppdaterar i alla fall. Ingen som vet om man hade en beta från början eller ej. Redigerad 10 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Nothing yet... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Den öppna betan ska ju komma idag men det är ju amerikanska tider så antagligen blir det lite senare för oss, i expect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Den öppna betan ska ju komma idag men det är ju amerikanska tider så antagligen blir det lite senare för oss, i expect. Jag startade upp Home nyss. Den drog ner 1.03 uppdatering, men det gick inte att logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Den öppna betan ska ju komma idag men det är ju amerikanska tider så antagligen blir det lite senare för oss, i expect. Vad är klockan där nu då? Vill ju ha betan >_> Jag startade upp Home nyss. Den drog ner 1.03 uppdatering, men det gick inte att logga in. Vill hem, vill hem, vill hem... Oroa dig inte, var så för mig med när 1.02 kom. Det kommer funka igen om nån minut. =) HOME är så j*vla bäst! Sjukt kul. Träffade en italienare i går, sjukt trevlig. Home är nog det bästa som har hänt Playstation!! Redigerad 11 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Inget Home än. Men som sagt, troligen Amerikanska tider så då borde vi få det ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Jag startade upp Home nyss. Den drog ner 1.03 uppdatering, men det gick inte att logga in. Fan kan inte helelr logga in med 1.03? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Det är alltså gratis att ladda hem Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Det är alltså gratis att ladda hem Home? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Det är alltså gratis att ladda hem Home? Jaao! Edit: Damn you.. Edit2: Kommer inte heller in. Redigerad 11 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Laddar man bara ner det på PS store? När jag tittade innan så kom jag inte ens in där, antar att dom gjorde uppdatering då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Laddar man bara ner det på PS store? När jag tittade innan så kom jag inte ens in där, antar att dom gjorde uppdatering då. Samma här. Jag hoppades att de lade in Home då men det var bara lite nya videos och spel. Jag tror att orsaken ni inte kommer in nu är att de just nu håller på att starta upp Public Beta och troligen fick stänga ned Home ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Samma här. Jag hoppades att de lade in Home då men det var bara lite nya videos och spel. Jag tror att orsaken ni inte kommer in nu är att de just nu håller på att starta upp Public Beta och troligen fick stänga ned Home ett tag. Dom kunde ju lagt in Home på samma gång då Men laddar man bara ner public betan från ps store när den släpps? Eftersom jag har closed beta så kommer den nog inte bara poppa dit liksom, om ni förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Dom kunde ju lagt in Home på samma gång då Men laddar man bara ner public betan från ps store när den släpps? Eftersom jag har closed beta så kommer den nog inte bara poppa dit liksom, om ni förstår Starta den Home som du har så uppdaterar den automatiskt till 1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Starta den Home som du har så uppdaterar den automatiskt till 1.3 Gjorde min med. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Mjäk, har inte lyckats logga in sedan jag uppdaterade till 1.03 i eftermiddags. Är det fortfarande samma för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) HOME IS HERE!!! Home har en Icon på samma ställe som Playstation Store. Man laddar ned den när man klickar på Iconen. Home kräver föresten nästan 4 GB plats som reserverat så se till att ha det innan ni går in. Redigerad 12 december, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) OK, skapa en tjej var nopg ingen bra idé. Nu är alla kåta tonåringar på mig och flörtar med mig och ger mig opassande förslag och försökte våldta mig genom att dansa på mig. Träffade iallafall en snäll kille som inte blev sur när sanningen kom ut. Redigerad 12 december, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) OK, skapa en tjej var nopg ingen bra idé. Nu är alla kåta tonåringar på mig och flörtar med mig och ger mig opassande förslag och försökte våldta mig genom att dansa på mig. Träffade iallafall en snäll kille som inte blev sur när sanningen kom ut. Har tre karaktärer nu! En vanlig, som ser så lik ut mig som möjligt. En "Peddogubbe". OCh en skitfet äckeltjej. Underbart att gå fram hårt sminkad, fet med fula kläder och säga: Hi can u b the father of my children! xD Superkul att fula sig med folk. Men det kanske bara är jag som har dålig humor!? Sök upp klubben "gtasajt" och ansök om medlemskap. Accepterar direkt när jag kommer hem idag. Vu har Klubbhus mm. mitt id är vice_c Btw: Varje torsdag uppdateras affärer, och biografer! =) Redigerad 12 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Är det mycket nytt nu i öppen beta? Har inte varit inne på Home på flera dagar, inte heller uppdaterat till den nya betan. Får väl ta mig tid och göra det senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts