Fiskaren Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag har startat en gtasajten clubb. Jag skickade invite, acceptera och du är med i clubben och kan komma in i vårt clubbhus. Har inviten försvunnit sök på gtasajt så hittar du den. Eller så skickar jag en ny. =) Okej jag ska göra det när jag har tillgång till ps3t just nu så sitter brosan vid det. Hittade förresten detta när jag googlade lite: http://www.ps3forums.com/showthread.php?p=3542190 Det är dock översatt med google translator från något språk till engelska så det är ganska dålig engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Källa på båda påståendena? Det med BAN har jag ingen riktig källa på utan det var en respons på en artikel om att man enkelt kunde dela med sig av betan där någon kritiserade artiklen för att de inte nämde att risken var BAN för det hade hänt folk som delat med sig av Killzone 2 betan men troligen hade folk stulit deras konton istället då. Men jag tar det säkra före det osäkra. Det andra är bara att Sony har sagt att den öppna betan kommer släppas innan den 25:e. Läste det på Wikipedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Det med BAN har jag ingen riktig källa på utan det var en respons på en artikel om att man enkelt kunde dela med sig av betan där någon kritiserade artiklen för att de inte nämde att risken var BAN för det hade hänt folk som delat med sig av Killzone 2 betan men troligen hade folk stulit deras konton istället då. Men jag tar det säkra före det osäkra. Det andra är bara att Sony har sagt att den öppna betan kommer släppas innan den 25:e. Läste det på Wikipedia. 25: dec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 25: dec? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 25: dec? Jepp. Wikipedia är väl inte den säkraste sidan att lita på, men själv har jag bara hört att det ska komma någon gång i December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Wikipedia är väl inte den säkraste sidan att lita på, men själv har jag bara hört att det ska komma någon gång i December. Nej, men de länkar den har är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Nej, men de länkar den har är. Ah okej då Ja vi får väl hoppas så att alla kan joina oss i Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Ah okej då Ja vi får väl hoppas så att alla kan joina oss i Home Har skickat 2 inviter till dig, men inget svar. =( Vill du inte joina Gtasajten HOME? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Har skickat 2 inviter till dig, men inget svar. =( Vill du inte joina Gtasajten HOME? =/ Jooo klart jag vill =D Har inte varit på Home på typ några dagar Men jag loggar in imorgon efter jobb och accepterar, sorry att jag inte gjort det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Jooo klart jag vill =D Har inte varit på Home på typ några dagar Men jag loggar in imorgon efter jobb och accepterar, sorry att jag inte gjort det än Inga problem. Kul att du joinar, spana in vårt klubbhus. =D Inte så fint än, men det kommer. Och jag tror att det blir mer aktivitet där när Home släpps officielt. På tal och att det släpps. Jag har ingen konstaterad pålitlig källa, men, han verkar väldigt insatt och pålitlig. Jag stötte ihop med en snubbe på Home för ett par dagar sedan. Började fula mig med honom, och han spelade med osv. Så träffades vi på lite då och då blev lite mer seriösa. Så har han de sanaste gångerna berättat olika detaljer om home. Tydligen är han god vän med en av utvecklarna av Home som bor i Uk. Och tydligen skall denna person ha sagt att Home släpps till alla den 17/12. Som sagt, har inget som bevisar på att han är en pålitlig källa. Men han verkar efter att ha berättat så mycket de gånger vi träffats, vara ganska så insatt i Home. Så jag hoppas han har rätt. Alltså; kolla av ert playstation den 17/12, onsdag nästa vecka. Har han rätt, släpps det då. Och då skall vi faen fira ihop! Då måste vi ha en gtasajten HOME-träff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Home kommer inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Home kommer inom kort. Alltså kan infon jag fick stämma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Älskar att det blir ett Uncharted rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Älskar att det blir ett Uncharted rum Va? Vad? Du har inte accepterat btw! =/ Ni MÅSTE spela arkadspelen! Spela spelet där man skall fånga skuggor! Man får en skitcool dräkt när man fångat 5-6 skuggor på level A, B och C Redigerad 10 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Va? Vad? Du har inte accepterat btw! =/ Stod ju på GR:s Hemsida =) Nej jag har inte varit inne där än Och idag fick brorsan sitt Rock Band AC/DC så det är nog upptaget resten av kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Vad är ett Uncharted rum alltså jag vet ju att Uncharted är ett spel men vad är ett Uncharted rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Playstation Home imorgon! Fiskaren: Läs nyheten jag länkade till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Bör man radera sitt home nu innan realisen? Har ju en "olovlig" version? Eller det bara uppdateras så det är struntsamma? Redigerad 10 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Bör man radera sitt home nu innan realisen? Har ju en "olovlig" version? Eller det bara uppdateras så det är struntsamma? Hm det har du rätt i, har ju också "olovlig" om vi ska kalla det så. Men tänk nu så är allt bara bluff att det inte kommer imorgon, kul om man har raderat det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Varför gör ni inte så att ni väntar och ser när det kommer ut och innan ni laddar hem det (antar att man får göra på det viset) så tar ni bort eran beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts