BeL0WaB0Ve Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Vart ska man åka när uppdragen i Ganton försvinner? Senaste jag gjorde var Steal from Uncle Sam(tror jag den hette) och sen tror jag att jag gjorde en till efter det sen försvann alla röda ringar i Ganton. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Vart ska man åka när uppdragen i Ganton försvinner? Senaste jag gjorde var Steal from Uncle Sam(tror jag den hette) och sen tror jag att jag gjorde en till efter det sen försvann alla röda ringar i Ganton. Tacksam för svar. Du ska ingen speciell stans vad jag vet, det ska komma fler uppdrag efter det. Om du köpt spelet vill säga. Annars har du en walkthrough HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeL0WaB0Ve Skrivet 5 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Du ska ingen speciell stans vad jag vet, det ska komma fler uppdrag efter det. Om du köpt spelet vill säga. Annars har du en walkthrough HÄR. Skulle visst till Big Smoke och göra 3st, har klarat den när man ska döda en gängmedlem. Har försökt 5 gånger på tåguppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Skulle visst till Big Smoke och göra 3st, har klarat den när man ska döda en gängmedlem. Har försökt 5 gånger på tåguppdraget.. Uppdraget heter Wrong Side of the Tracks, kolla www.gtamissions.com . PS2-versionen, där kan man se hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts