KennethL Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Det går helt enkelt inte att logga in för mig, jag har skaffat ett gamertag samt en profil på Rockstar Social Club. Länkat min gamertag till mitt Live ID men det går endå inte att logga in. Vad har jag gjort fel? Jag är 100% säker på att jag har skrivit rätt lösen osv, det är ingenting sånt. I spelet när man försöker ladda profilen, efter att man skrivit in Live-ID och lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Du är säker på att spelet är länkat till det "kontot"? Eller behöver man itne göra sånt? (gjorde det själv igår, men minnet är inte det bästa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 5 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Hur länkar jag spelet till mitt konto? Har suttit med detta allt för länge, börjar bli skapligt nojjig nu haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts