BeL0WaB0Ve Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Borde detta inte fungera på något sätt? Skulle vart så jävla guld ifall det fungerade. Snackar om GTA SA förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Borde detta inte fungera på något sätt? Skulle vart så jävla guld ifall det fungerade. Snackar om GTA SA förövrigt. Du måste skaffa ett chippat PS2 och action replay om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeL0WaB0Ve Skrivet 4 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Du måste skaffa ett chippat PS2 och action replay om jag inte minns fel.. Vad är action replay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Vad är action replay? Action replay (namnet verkar helt orelevat ) innehåller ett minneskort och en sladd så du kan ändra dina sparade filer på minneskortet, te.x så du har 99999 i ammo i GTA SA nästa gång du laddar ditt spel. Men för att modda ett PS2 spel så behöver du chippat PS2 så att PS2 läser av moddarna från minneskortet (action replay). Är du med? OBS Detta är vad jag tror/lärt mig, detta betyder att inte allt är 100% rätt OBS BILD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts