shibby Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Har installerat enligt anvisningar men det går inte att starta spelet, när jag klickar på ikonen händer ingenting. Den tänker knappt en milli sekund. Det är som att vänsterklicka på skrivbordet. Inget händer. Har inte ens fått upp licens rutan, som ska komma upp första gången man ska spela enligt manualen. Någon som vet vad som är fel ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeL0WaB0Ve Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Har installerat enligt anvisningar men det går inte att starta spelet, när jag klickar på ikonen händer ingenting. Den tänker knappt en milli sekund. Det är som att vänsterklicka på skrivbordet. Inget händer. Har inte ens fått upp licens rutan, som ska komma upp första gången man ska spela enligt manualen. Någon som vet vad som är fel ?. Använder du Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shibby Skrivet 4 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Nej, jag kör windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts