Danne Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag vet inte hu man ska spränga bomben i tredje uppdraget där man ska spränga sönder en vägg för att rymma. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag vet inte hu man ska spränga bomben i tredje uppdraget där man ska spränga sönder en vägg för att rymma. Hur gör man? ja har exakt samma problem!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Lägg bara bomben där och smäll den med "fjärrkontrollen"...ett tips är att spränga väggen innan man åker ner till källaren för att rädda CIA agenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Lägg bara bomben där och smäll den med "fjärrkontrollen"...ett tips är att spränga väggen innan man åker ner till källaren för att rädda CIA agenten men hur "lägger" man den där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 men hur "lägger" man den där då? Bara släpper den där...finns en tangent för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Bara släpper den där...finns en tangent för det men då sprängs den......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Ja då sprängs den bara det är exak mitt problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Huh?..sprängs den...det ska den inte göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Finns det någon som hade det här problemet och har klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag vet lösningen!!! För mig var det så här... Jag gick in i rummet där man skulle spränga skiten sen råka jag trycka på detonatorn och inget hände. då gick jag där i från. Jag rädda killen döda generalen. Sen när jag skulle spränga muren så började problemet. Så ni som har det problemet rör ALLDRIG detonatorn förens du har släppt bomben för annras så kommer problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag vet lösningen!!! För mig var det så här... Jag gick in i rummet där man skulle spränga skiten sen råka jag trycka på detonatorn och inget hände. då gick jag där i från. Jag rädda killen döda generalen. Sen när jag skulle spränga muren så började problemet. Så ni som har det problemet rör ALLDRIG detonatorn förens du har släppt bomben för annras så kommer problemet. men ska man bara trycka på "släppknappen" och sen detonera eller va fan det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Det var länge sen jag körde men du ska bara ta fram den och lägg ner den. Gå därifrån oc sen tryck på detoneraren. Om det är en bug så testa med att instalera patchen (tror det är 1.1). Jag fuck silent assasin på alla banor utom just den här banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Ja det är bara att släppa och trycka på detonatorn man släpper med g om du inte har ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Ja det är bara att släppa och trycka på detonatorn man släpper med g om du inte har ändrat. VIELEN DANK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts