antepanteboy Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 (redigerad) Var det nån som ropade Groovy collab? Nej det var den inte, men här har ni ändå den tredje delen i Worth....for serien! Det var många fler som nappade den här gången och det slutade i ett ganska stort projekt. Jag har som vanligt klippt denna del och jag kan lungt säga att det är roligast att klippa med kreative stunts. Precis sånna stunts som stuntare världen övar har skickat in till den här, så det var riktigt roligt att klippa den! Kebab kom på det fyndiga namnet och det är även han som är HOFF i filmen. För dom som inte vet så är det jag som är Theonly one Ha så trevligt [youtube-old]c22QdyfWs70[/youtube-old] http://files.filefront.com/Worth+Praying+F...;/fileinfo.html Redigerad 3 december, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Fan, grym video killar! Gillade mest Hoff GO KEBABEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 FUCK YEAH! Fast jag vill helst ha en nerladdningsbar version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Lägger upp den på Filefront Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Lägger upp den på Filefront Fint. Tyckte filmen var riktigt bra, det enda jag har att klaga på är de Spoosh-menyerna som kom upp på två ställen och att låten hackade en gång. Menmen, känslan är helfin och det var ju många riktigt bra stunt i videon! Bra jobbat med redigeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Någonting kommer upp runt 2:00, men det är det enda negativa jag ser Bra jobbat Ante & Ante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 (redigerad) Grym film! Robix trick vid 3:53 var sjukt! Bra redigerat också, keep it up ! Redigerad 4 december, 2008 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Jag tackar och bockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Härlig film, grabbar och grym editering Ante! De flesta stuntsen spärrade upp mina ögon, kreativiteten flödade. Några riktiga högflygande go'bitar av Antepante. Kebbe gjorde riktigt bra här, så även Robix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Wow, häääärligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Jag är inte så intresserad av stunting men den där videon är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts