SilentViper Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 (redigerad) Hej kära forumiter nu är det så att min bror har reggat sig från en annan dator fast vi använder samma internet. Och hans namn är PuttesRacing. Och jag är inte den personen utan min bror som blev medlem idag. Så jag hoppas ni förstår för jag ser inge anledning till att ha två acc. Så om ni mods/admin ser samma IP så är det min bror. Redigerad 3 december, 2008 av Tikki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Hej kära forumiter nu är det så att min bror har reggat sig från en annan dator fast vi använder samma internet. Och hans namn är PuttesRacing. Och jag är inte den personen utan min bror som blev medlem idag. Så jag hoppas ni förstår för jag ser inge anledning till att ha två acc. Så om ni mods/admin ser samma IP så är det min bror. Det här kunde inte PMas utan det va tvungen bli en helt ny tråd av det? Okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jahaaaaaaaa.. ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag som preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis skulle anmäla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Blir han moderator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Blir han moderator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Herregud ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Årets trådskapare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Årets retard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Haha, vad ska man med Wikipedia till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 IP adresser är en myt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 IP adresser är en myt! DU kan vara en myt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matticoool Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Är ni efterblivna? Hej kära forumiter nu är det så att min bror har reggat sig från en annan dator fast vi använder samma internet. Och hans namn är PuttesRacing. Och jag är inte den personen utan min bror som blev medlem idag. Så jag hoppas ni förstår för jag ser inge anledning till att ha två acc. Så om ni mods/admin ser samma IP så är det min bror. Så intressant, berätta mer om din bror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 (redigerad) Årets trådskapare gör det igen! Redigerad 3 december, 2008 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Den stora boven i det hela är ni användare, som tar tillfället i akt att spamma loss i dessa trådar då ni vet att det är lugnt. Jag kommer personligen hybernata varje person jag ser som har skrivigt i trådar som ska direkt till papperskorgen i en vecka, utan förvarning. Detta inkluderar även *Report* inlägg. Dessa topics ska lämnas ifred, oavsätt om topicen är riktad till en själv (ex. "Boomer fyller år") så får inte han skriva i den bara för den är riktad till honom. Iofs är det ett dåligt exempel, men om det hade stått "Boomer är bög" och Boomer vill läxa upp spammaren får han inte det. tl:dr SKRIV I SPAMTOPICS OCH BLI HYBERNATAD I EN VECKA! Ska man behöva sätta en reminder om remindern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Ska man behöva sätta en reminder om remindern? Eller så låser du bara trådjäveln? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Eller så låser du bara trådjäveln?Han är GTAmoderator. Han har ingen makt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Han är GTAmoderator. Han har ingen makt här. Fair enough. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Balle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts