Bubbli Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Du vet.. onsdag är julafton. Blir lite körigt då, men du kan PM:a mig när du kan, så får vi se när det blir. Tihi, ironi du vet. Men jag kan ändå inte idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Min gamertag: Firetrance92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Om någon vill spela lite nu de närmaste 2-3 timmarna kan ni bara PM:a mig på LIVE, gamertag är MunkfrillaN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Om någon vill spela lite nu de närmaste 2-3 timmarna kan ni bara PM:a mig på LIVE, gamertag är MunkfrillaN. Heter det gamertags på PC versionen med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Heter det gamertags på PC versionen med? Xbox Live och Windows Live är samma sak, båda är från M$. Eller snarare sagt LIVE är från M$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Xbox Live och Windows Live är samma sak, båda är från M$. Eller snarare sagt LIVE är från M$ Aha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReaverNoCry Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Min gamertag: NoReaverNoCry ADDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 (redigerad) Min gamertag: Vaxxxor Glöm inte att det är 3 X Redigerad 24 januari, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Charles Foster Kane Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Det var ett bra tag sedan någon skrev något här men här är iallafall min gamertag; Judge Wargrave Jag spelar nästan bara Team Mafiya Work. Redigerad 30 november, 2009 av Charles Foster Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Jag tycker vi ska samla ihop ett gäng och lira lite DM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Jag tycker vi ska samla ihop ett gäng och lira lite DM! På PC? Näää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m3nl0l Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 mitt gamertag: menlol spelar bara free mode med trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Lira nu i helgen? Jatack!! Gamertag = EndorsedTrout19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Lira nu i helgen? Jatack!! Gamertag = EndorsedTrout19 Jatack!! Gamertag = BjoernenAgust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Kom igen nu grabbar! Vi som har GTA IV till PC borde köra en meetup där vi gör vad vi än vill göra någon precis vad som helst, bara flumma runt, leka runt, och peppa som fan inför GTA V! Ni som vill adda mig på Steam = humlan585 Skype = cs_lalle Gamertag = EndoursedTrout19 Säg en dag och tid så kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Spelar ni med moddar? Trainers? Så sjukt jobbigt att få errors och skit, kan vi skippa sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Lirar aldrig med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2012 Jag har nu en PC som klarar IV och spelar rätt ofta med en gammal GTASajtare. Kan vi få ihop ett litet gäng att lira någon gång i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts