MyStiC Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Oj oj! Nominerad till Årets Romantiker känns roligt! Ska kolla över rösterna nu för att sedan skicka in dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Haha, är jag nominerad? Usch så dåligt jag har hängt med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Vill påpeka att du bara har en avatar av mina rullande och även den sämsta imo. Pirat-trosan och mannen är dom snyggaste. (och jag tror även att det var pirat-trosan som var den som vart nominerad) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Vill påpeka att du bara har en avatar av mina rullande och även den sämsta imo. Pirat-trosan och mannen är dom snyggaste. (och jag tror även att det var pirat-trosan som var den som vart nominerad) Aight, byter mot pirattrosan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Får man fråga hur många som röstat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Röstat! Kul att se att antepante var nominerad till bäste fotograf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Röstat och klart nu, de flesta kategorierna kändes givna men det vart ett antal som man fick köra "sten, sax, påse" emellan de nominerade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Paa-ra-pa-pa pam. FYRA dagar kvar att rösta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Hur många har röstat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Hur många har röstat? 28 tappra själar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Paa-ra-pa-pa pam. FYRA dagar kvar att rösta. *väntar in i det sista* ska försöka att inte vara en minut för sen denna gången Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Stackars som ser den och försöker skriva av forum-url:en.. Redigerad 20 december, 2008 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Stackars som ser den och försöker skriva av forum-url:en.. Det var mer en spinoff på orginalplanschens "Nearest recruitment station" - jag ville inte vara sämre och inte bidra med 'vägbeskrivning' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Det var mer en spinoff på orginalplanschens "Nearest recruitment station" - jag ville inte vara sämre och inte bidra med 'vägbeskrivning' Men tänk om det händer, jag skulle inte vilja vara i den sitsen att behöva tyda det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag tycker att bilden var hysteriskt roligt! I annat kan jag knappt bärga mig förrän resultaten presenteras, iochmed att jag redan har röstat. Skitspännande, så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 http://upl.gizgiz.nu/files/iwantu.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 http://upl.gizgiz.nu/files/iwantu.jpg Haha, underbart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hey - röstningen kommer att pågå hela dagen imorgon, den stängs natten till onsdag, och vinnarna presenteras någon gång på lördag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts