coolsteffa Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jag har placerat låtarna i User Music i GTA IV mappen på mina dokument där de ska vara, men den spelar bara n ågot engelskt skit, som rockstar har valt? Och jag har den på rätt kanal, radion i bilen alltså...vad kan felet vara? Något annat jag måste göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Nu har ju inte jag PC-versionen, men i San Andreas var man tvungen att uppdatera musikmappen inifrån spelets inställningsmenyer. Leta efter nåt sånt så kanske det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 3 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Nu har ju inte jag PC-versionen, men i San Andreas var man tvungen att uppdatera musikmappen inifrån spelets inställningsmenyer. Leta efter nåt sånt så kanske det löser sig. okej hittar inget, någon som vet det? Min engelska är inte i toppform så därför jag inte hittar :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 10) INDEPENDENCE FM (USER RADIO) _______________________ For the first time ever, you can now select your own favorite songs to play through the in-game radio station Independence FM. Simply place your non DRM'ed MP3s, WMAs, or M4As (or shortcuts to your music folders) in the file location below: My Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music Note: Quicktime or iTunes needs to be installed for M4A support. After accessing Independence FM as you would with any other in-game radio station, you will also have the following options in the Audio tab of the Pause Menu: Scanning Modes Enable Auto Scan - Set this to ON to perform a Quick Scan automatically on game startup. Quick Scan - Reads the audio files within your folder, plays back exactly as they are in the folder. Complete Scan - Reads the audio files within your folder, performs additional analysis to enhance user experience. Play Modes Sequential - Plays through audio files as they appear in your folder, can skip songs. Shuffle - Plays through audio files randomly, can skip songs. Radio - Plays through audio files randomly with radio adverts and DJ banter in between tracks, cannot skip songs. Efter att ha lagt dina låtar i mappen så ska du se till att inställningarna är rätt på audio i spelet. Här har du en direkt översättning från google translate (ska lägga mig så jag orkar inte översätta skiten själv): 10) INDEPENDEN CE FM (USER RADIO) _______________________ För första gången någonsin kan du nu välja dina egna favoritlåtar att spela genom den i-spel radiostation Självständighet FM. Placera helt enkelt icke DRM'ed MP3, WMAs, eller M4As (eller genvägar till din musik mappar) i filen plats nedan: Mina dokument \ Rockstar Games \ GTA IV \ Användare musik Anmärkning: Quicktime eller iTunes behöver installeras för m4a stöd. Efter att ha tillgång till oberoende FM som du gör med alla andra i spelet radiostation, Du kommer också att ha följande alternativ på fliken Ljud i paus Meny: Scanning Modes Aktivera Auto Scan - Ställ in den på ON för att utföra en Quick Scan automatiskt om spelet starten. Quick Scan - Läser ljudfiler i din mapp, spelar upp exakt som de är i mappen. Complete Scan - Läser ljudfiler i din mapp, utför ytterligare analys för att förbättra användarupplevelsen. Play Modes Sekventiell - spelas upp ljudfiler som de visas i din mapp kan hoppa över låtar. Blanda - Spelar genom ljudfiler slumpmässigt, kan hoppa över låtar. Radio - spelas upp ljudfiler slumpmässigt med radio-reklam och DJ skämt i mellan spår, kan inte hoppa över låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts