Flaskan Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Familjen, vänner, presenter, maten och Kalle Anka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Tradition, familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Jag firar jul för den goda maten skull. Presenterna..då - underbart, nu - ja..jag skulle klara mig utan. Bryr mig inte längre. Jesus fanns aldrig, det vet alla, men tomten är alltid lika trevlig varje gång jag träffar honom! Som sagt, utan mat - ingen välförtjänt ledighet. Klappar gör varken hit eller dit. Fat jag önskar mig faktiskt första säsongen av Vänner om jag inte hinner köpa den själv.. ..och lite egen mat. Och Kalle Anka lärde jag mig när jag var tolv att det kan man spela in, så man inte behöver se det på julafton utan när man fan vill! Men traditioner är jag inte mycket för, bara nyårsafton. Redigerad 1 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Och Kalle Anka lärde jag mig när jag var tolv att det kan man spela in, så man inte behöver se det på julafton utan när man fan vill! Men traditioner är jag inte mycket för, bara nyårsafton. Man får inte spela in Kalle Anka för sjutton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Man får inte spela in Kalle Anka för sjutton! Jo..bara det var Arne Weises sista så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Kalle Anka är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Kalle Anka är överskattat. VAD I? Redigerad 1 december, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Kalle Anka är överskattat. Håller med till 100%!, vi brukar inte ens kolla på det längre... Karl Bertin Jonssons jul vid 19 är dock INTE överskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Kalle Anka är överskattat. Nej, men hela programmet är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Vote: Familjen, vänner, presenter mm ...och maten så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag hatar julafton, men älskar Svensson Svensson Jul (som kommer sändas iår) och Kan du vissla Johanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag firar jul för att det är skitroligt att få träffa en sån stor del av släkten samtidigt. Jag gillar min släkt och därför gillar jag julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Håller med till 100%!, vi brukar inte ens kolla på det längre... Karl Bertin Jonssons jul vid 19 är dock INTE överskattat! Ungefär så, ja. Kalle Anka brukar stå på i bakgruden när vi fikar, men under Karl-Bertil är det 110% koncentration. Fantastiskt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Är jag den enda som inte gillar julmat? Det enda jag tar från julbordet är sjukt många ägghalvor, som jag skrapar bort majonäsen ifrån, och bröd. Och lite potatis. Samma här. Ägg, köttbullar och prinskorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Samma här. Ägg, köttbullar och prinskorv. ägg...? Edit: ägghalvor? tänkte på påsken direckt hahahha Edit2: detta blev ju helt meningslöst! Redigerad 1 december, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 ägg...? Edit: ägghalvor? tänkte på påsken direckt hahahha Edit2: detta blev ju helt meningslöst! Ja, ägghalvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Ja, ägghalvor. fan va gotT!!!!11 blev sugen som fan! hm, och jag firar inte julen riktigt.. eller alltså jag äter julmiddag med släkten och så men firar? nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Håller med till 100%!, vi brukar inte ens kolla på det längre... Karl Bertin Jonssons jul vid 19 är dock INTE överskattat! Haha ja man halvsover ju till ankan, men när Kalle-Berra kommer blir man bara glad! Har den även på datorn om man mot förmodan skulle missa det på julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Du var mig en kräsen jävel. Gillar du inte ens Jeanssons? Det går ju precis lika bra med selleri! För att citera Werner & Werner. Jag firar för maten och blablabla, eftersom religioner är pundade lögner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Det går ju precis lika bra med selleri! För att citera Werner & Werner. Jag firar för maten och blablabla, eftersom religioner är pundade lögner. Selleri är inte speciellt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts