SilentViper Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Nu är det så ja gick ifrån datorn igår för att göra annat sen när jag kom tillbaks så hade datorn startat om sig och ja trodde den hade laggt in uppdateringar till själva datorn så ja tänkte visst det är inga problem. Så ja stängde av datorn gick och la mig sen nu när ja vaknade så får ja att den säger Operativsystem not found sen en massa andra saker som står. Hur kan jag fixa detta utan att formatera datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Prova installera om XP/Vista/Vad du nu har? Det brukar man kunna göra utan att formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har bara en Recovery skiva. Ja testade en annan sak med hårddisken nämligen att dra ut sladdarna sen dra ut den här lilla vita pluppen som sitter i sen sätta dit sladdarna. Startade datorn nyss och nu är allt som det ska igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts