jockey Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jag har nu lärt mig scripta gubbar, vapen och sånt.. Men nu vill jag lära mig LÄGGA till hus saker och sånt... men vilket program ska man ha...... Multi theft auto funkar inte för mig.. ... Men det bör finnas mer program.....men vad för nått?+ hittar inget på google!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sdhoirm Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag har nu lärt mig scripta gubbar, vapen och sånt.. Men nu vill jag lära mig LÄGGA till hus saker och sånt... men vilket program ska man ha...... Multi theft auto funkar inte för mig.. ... Men det bör finnas mer program.....men vad för nått?+ hittar inget på google!! Var lite luddigt formulerat, men jag antar att du syftar på att du vill göra hus som spelare kan köpa och sälja (för att bo i) o.s.v? Det du bör titta på är; Pickups (och pickup streamers), interiörer, virtuella världar. (tyvär är samp wikin offline, så jag kan inte länka) Sök även på "House", eller "House System", "House ownership" och liknande på forum.sa-mp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts