Vice. Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Lite sent ute, eftersom den redan är upp, men men.. Årets bock är uppe, och alla undrar nu om den skall klara sig ännu ett år. Förra året blev den uppgraderad, och klarade ett terroristdåd! Den nya Cyborgbocken har ett gediget skydd, den har smetats in med flamsäker gele. Det kommer alltså att vara betydligt svårare att få den stackaren att brinna. Tror ni att någon professionell bockbrännare kommer att försöka sig på utmaningen eller ligger ribban för högt i år igen?! Personligen röstar jag: Börjar inte brinna alls. Rösta på... Webbcamera 1! Webbcamera 2! Vote: Börjar inte brinna alls! Redigerad 29 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Dom tog väl bort flamskyddet i år eftersom att bocken såg ut som skit med det insmetat? Edit: Jo visst fan va det så: Aftonbladet Hoppas den brinner. Redigerad 29 november, 2008 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Börjar brinna mellan 14-18 December Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Eftersom det har blivit en tradition att bränna ner Gävlebocken varje år så tror ja att den brinner ner iår igen. Så hoppas den brinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tror folk har barmhärtighet att vänta till efter jul, jag tror och hoppas att den brinner mellan 24-28 December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tror folk har barmhärtighet att vänta till efter jul, jag tror och hoppas att den brinner mellan 24-28 December. Fick mig en tankeställare nu, även jag hoppas på att den kommer brinna efter jul. 24-28 December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Let it burn!!!!!!!!!! Börjar brinna mellan 19-23 December , kommer ni ihåg vår opperation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Snarast möjligt. Burn baby, burn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Brännandet av Gävlebocken är bara en liknelse vid folkets makt över den totaliära staten. Revolution, bröder, REVOLUTION! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Brännandet av Gävlebocken är bara en liknelse vid folkets makt över den totaliära staten. Revolution, bröder, REVOLUTION! Betyder det, snarast möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 28 December Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tänkte skriva att den inte kommer brinna alls, men efter att ha sett det här: Dom tog väl bort flamskyddet i år eftersom att bocken såg ut som skit med det insmetat? Edit: Jo visst fan va det så: Aftonbladet Hoppas den brinner. Så är jag säker på att den kommer brinna mellan 9-13 december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 KILL IT! KILL IT WITH FIRE! Men helst efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Satsar på dagarna innan jul. Fast det skulle vara najs att sitta och kolla på Kalle Anka på julafton, sen hoppa över till nyheterna på nån kanal och se bockjaeveln brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tror folk har barmhärtighet att vänta till efter jul, jag tror och hoppas att den brinner mellan 24-28 December. What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Klart den brinner! Tror förresten att en av anledningarna till att flamskyddet skippades är just uppmärksamheten det ger. 081218, kl 17.18.42 slår flammorna höga mot Gefles skyar! Redigerad 30 november, 2008 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Klart den brinner! Tror förresten att en av anledningarna till att flamskyddet skippades är just uppmärksamheten det ger. 091218, kl 17.18.42 slår flammorna höga mot Gefles skyar! Om mer än ett år alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Om mer än ett år alltså? Men vafaan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 , kommer ni ihåg vår opperation? Oh ja, definitivt! Tyvärr låg skissen på Beffo, men den kanske finns hemma i min gamla dator. "Täcknamn: Frigörelse" Plan A: Vi behöver Förklädnader Rep Motorsåg Bensin, fotogen, råolja, TNT Facklor Rökgranater Napalm Maskingevär Mortars Flyktfordon Schweiziskt bankkonto Tillflyktsort Pwned-skylt Förklädnaderna består av tomteutstyrsel och pepparkaksgubbar. 1. Kasta rökgranater kring platsen. Allmänheten skingras, polisen ser oss inte lika bra. 2. Klättra upp mha repet som är fäst vid halsen. 3. Maskingevärsskyttarna placerar sig på position A. 4. Motorsågsmännen skär upp bockjäveln längs med de blå linjerna. 5. När Nationella Insatsstyrkan anländer gör maskingevärsskyttarna sitt jobb För stora massor människor används napalmbomber. Polis- och militära fordon slås ut med mortars, utplacerade på B. 6. När motorsågsmännen gjort det de ska, fylls den uppsprättade bocken med bensin, fotogen, råolja och TNT. 7. Samtliga skringras från platsen. 8. Samtliga kastar facklor mot bocken, och skjuter ner resterande insatsstyrkor. 9. Samtliga tar sin tillflykt till bilen, utplacerad på C. Någon frivillig (anmälan görs i denna tråd) sätter upp skylten på P-skylten. 10. Därefter åker Team Gtasajten (namn öppet för förslag) till vår tillflyktsort. 11. Hela Sveriges befolkning sätter in miljonbelopp på mitt Schweiziska bankkonto, och anställer mig även nästa år. Vive là Revolution! Förslag på skylt: Plan B är upp till andra att bestämma. ;) Vote: 24-28:e december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Wtf, vi på DH pratade typ precis om det, vet inte om den här tråden var anledningen till det och kommer inte heller ihåg vad vi kom fram till, ehum, men, tror inte den börjar brinna alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts