I lol Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Ja som namnet lyder. Jag har några film-filer som är lite över 700 mb, och vill att de ska rymmas på 700mb cd-skivor. Så jag tänkte att jag skulle klippa bort Eftertexter och sådant för att få filerna lite lättare så de rymms på 700 mb cds utan att få försämrad kvalite och sådant. Har någon något bra förslag? =) Brukar vanlitvis söka på google och välja något, men hinner inte pröva igenom allt just nu. Och sen vill jag gärna ha ett uttalande från någon som har gjort något sånt här förut. Tack på förhand. Edit: fuck också, någon snäll mod som kan flytta den till Dator & Teknik forumet? Redigerad 29 november, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Recomenderar starkt Sony Vegas, du kan även spara filmen i högre Kvalitet om du vill, tex: XQ(xtreme quality). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Recomenderar starkt Sony Vegas, du kan även spara filmen i högre Kvalitet om du vill, tex: XQ(xtreme quality). Sjukt bra program. Går att göra i stort sett vad som helst. Har själv Sony Vegas Pro 8.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Har sony vegas, men verkar inte fungera på .avi-filer =/ edit: höhö.. Tackar hade bara 6.0, men nu fungerar det. Återigen tack! edit2: Nej.. bara ljud ingen bild =/ Redigerad 29 november, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Recomenderar starkt Sony Vegas, du kan även spara filmen i högre Kvalitet om du vill, tex: XQ(xtreme quality). Att spara i högre kvalitet är väl inte att rekomendera när man vill minska filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Solveig Multimedia AVI Trimmer. Ingen kvalite förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Solveig Multimedia AVI Trimmer. Ingen kvalite förlust. Tack, det fungerade! Nu söker jag också något sätt att konvertera AVI till VCD, eller något annat format alla dvd-spelare klarar av. Skulle vara lika tacksam. Behövde tydligen köpa funktionen till Nero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts