Mk22 Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Tja! Är ny här och detta blir mitt första inlägg. Jag är på det sista uppdraget, end of the line som jag finner oerhört svårt. Det är ju uppdelat i tre delar, och jag klarar mig upp till mr sweet och till och med döda honom men därefter är de kört. I alla fall, min fråga till er är om det på något sätt går att spara så man kan börja därifrån man dödat sweet? Har ingen större lust att spela om allt igen.. Tänkte om den möjligheten finns eftersom som uppdraget är uppdelat i tre delar tack på för hand, MK22 Redigerad 28 november, 2008 av Mk22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nope, det går inte. Därefter är det bara att kuta på, spring inte och släck på ställen du inte behöver släcka. Och med bilkörningen efteråt, speeda på! Välkommen förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mk22 Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nope, det går inte. Därefter är det bara att kuta på, spring inte och släck på ställen du inte behöver släcka. Och med bilkörningen efteråt, speeda på! Välkommen förresten! Ok tack för ditt svar, och tack för ditt välkomnande! Det var som ja befara..shit vad jobbigt..! Några mer tips på hur man kan klara sig igenom de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mk22 Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Ok tack för ditt svar, och tack för ditt välkomnande! Det var som ja befara..shit vad jobbigt..! Några mer tips på hur man kan klara sig igenom de?? Hej igen! Ja klarar verkligen inte detta uppdrag, om jag lägger upp min sparfil här, skulle inte ngn vänlig själ kunna fixa de uppdraget till mig?? Ja ber er, jag pallar inte köra om. MK22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Det är ju det sista uppdraget man VILL köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mk22 Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Det är ju det sista uppdraget man VILL köra. hehe a ja vet, men ja pallar inte. dör hela tiden! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) hehe a ja vet, men ja pallar inte. dör hela tiden! =( Gör ambulansuppdragen och brandbilsuppdragen till level 13, så klarar du det säkert (Du får maximum liv och blir flamsäker) Kör hårt! Redigerad 28 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mk22 Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Gör ambulansuppdragen och brandbilsuppdragen till level 13, så klarar du det säkert (Du får maximum liv och blir flamsäker) Kör hårt! Måste säga att de låter riktigt jobbigt..kan inte bara ngn fixa de till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Måste säga att de låter riktigt jobbigt..kan inte bara ngn fixa de till mig? Äsch, gör ambulansuppdragen i lilla Angel Pine och brandbilsuppdragen på någon annan liten ort så sparar du 50% tid istället för att göra det i någon storstad Gör dem själv, det är värt det Tar max en halvtimme. Annars finns det kanske någon här som du kan skicka din replay till som kan göra dem åt dig, men jag orkar inte nu Redigerad 28 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jag har hört att det går att spara när man kommer ut ur huset precis. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Hej igen! Ja klarar verkligen inte detta uppdrag, om jag lägger upp min sparfil här, skulle inte ngn vänlig själ kunna fixa de uppdraget till mig?? Ja ber er, jag pallar inte köra om. MK22 Visst skicka din save via pm till mig så gör jag uppdraget åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Men alltså, om du dödar Big Smoke så får du ju fortsätta där ifrån om du skulle dö. Samma sak när du kommer ut ur byggnaden, så får du börja där. Du måste ju klara sista uppdraget själv. Så svårt är det faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mk22 Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Men alltså, om du dödar Big Smoke så får du ju fortsätta där ifrån om du skulle dö. Samma sak när du kommer ut ur byggnaden, så får du börja där. Du måste ju klara sista uppdraget själv. Så svårt är det faktiskt inte. hehe jo de är as svårt..Var så sjukt nära att klara byggnaden, så blev ja nerskjuten..blev så förbannad så de var nära att hela lägenheten rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Eller s hämtar man supervapnet som finns i huset man gjorde uppdrag precis inne i öknen från san fierro. Då kan man döda alla hur lätt som helst utan o tappa nå liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Eller s hämtar man supervapnet som finns i huset man gjorde uppdrag precis inne i öknen från san fierro. Då kan man döda alla hur lätt som helst utan o tappa nå liv Syftar du på Minigun som finns på Torenos gård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 När du kommer ut ur huset och om du dör där ute så kan du spela om när du är där ute. Om du förstod vad jag nyss skrev.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Ett tips är att inte döda Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Ett tips är att inte döda Sweet. Den där var bra! XD Nej men, man ska ju döda Big Smoke, inte Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Tja! Är ny här och detta blir mitt första inlägg. Jag är på det sista uppdraget, end of the line som jag finner oerhört svårt. Det är ju uppdelat i tre delar, och jag klarar mig upp till mr sweet och till och med döda honom men därefter är de kört. I alla fall, min fråga till er är om det på något sätt går att spara så man kan börja därifrån man dödat sweet? Har ingen större lust att spela om allt igen.. Tänkte om den möjligheten finns eftersom som uppdraget är uppdelat i tre delar tack på för hand, MK22 Efter du kommit ut bygnaden kommer du göra en grej som jag tycker e svårt. Därifrån börjar du om du skulle förlora där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts